Skocz do zawartości

zuza2025

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zuza2025

  • Urodziny 05/27/1979

Osobiste

  • Motocykl
    honda xl 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wlkp

Osiągnięcia zuza2025

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z KX 250 99r. Szukam po forach żeby coś znaleść i nagle napotykam opis jak ku..a żywcem wyjęty z mojego przypadku. "2-3 baki i łożysko zatarte" Szlak mnie trafia bo ileż można rozbierać silnik w mak, robić a za chwile to samo. U mnie akcja powtórzyła się 3 razy :-(((. Gdyby ktoś w końcu doszedł do rzeczywistej przyczyny to niech pisze bo ręce i cycki opadają... :wacko:
  2. Witam jeżdżę KX 250 2000rok już 2 lata i tak jak kolega pisze nic się nie dzieje. Z tym głośnym sprzęgłem to racja, ale poza tym naprawdę daje rade!!!!
  3. Hej wielkie dzięki za każdą informację!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. Hej chyba naprawdę pech, był sprowadzony z Anglii na supermoto, może dostał ostro w kitę na asfalcie?? Nie wiem. Ale silniczek gadał idealnie i viksa była niesamowita. Po około godzinnej jeździe przed zgaszeniem przywaliłem mu w manete i trach - w silniku jakby wybuchł granat... Wiem, wiem - nie viksuje się na luzie do końca ale przecież do licha był dobrze rozgrzany... Tego co kupiłem teraz to właśnie z Olsztyna od zajefajnego gościa - Rafała, mówił, że mieliście tam 9sztuk :clap: Pozdroooooooo
  5. Hej mam trochę gratów do xr 650. Pisz co potrzebujesz. Pozdroo
  6. Witam wszystkich crossmanów!!! a w szczególności użytkowników HONDY XR 650R. Mam pytanko dotyczące bierzącego servisu tego moto. Kupiłem juz drugiego takiego konia bo pierwszy "wytknął kopyto" po przejechaniu 500km :-(( Nie wiem chyba pech ale teraz jestem mocno przewrażliwiony. Co z regulacją zaworów, wymianą filtrów i oleju i ogólnie proszę o opinię. Dzięki
  7. Wita serdecznie. Właśnie nabyłem XR 650R. Niestety na kołach supermoto, to mój pierwszy problem!!! Szukam kół crosss. A druki to kwestia ssania. W jakim położeniu ma być dźwigienka ssania przy odpalaniu a w jakim podczas normalnej pracy??? Niestety moje moto pracuje tylko jak dźwignia jest na środku i jeszcze do tego strasznie bełkocze i przerywa - po prostu nie chce jechać. Jak ssanie całkiem zamknę (dźwignia w górę, poziomo) natychmiast gaśnie. O co tu chodzi, czy ktoś pomoże?? Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...