Skocz do zawartości

viktor24

Forumowicze
  • Postów

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O viktor24

  • Urodziny 01/19/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy

Osobiste

  • Motocykl
    Vfr 800 Vtec
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4759444
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia viktor24

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Wydechy kupione. W tygodniu sobie je zalożę i będę śmigał niczym cichociemni. Moje wyprute wydechy oddam edziowi w gratisie, o ile je będzie chciał. Chętnie bym widział na swoim moto kominy od two brothers, ale po pierwsze primo oryginały lepiej wyglądają a po secundo ultimo 3k trzeba wysypać na tego typu fanaberie ;) Pozdro
  2. Oki, dzięki wszystkim za odpowiedzi. Po świętach kupuje wydech OEM. Niestety akcesoryjne nie pasują w ogóle do moto pod względem wyglądu. No cóż, nie dane mi będzie jeździć na głośnych kominach ;) pozdro
  3. Witam, dzięki za link, specjalnie nie pisałem w tamtym temacie, bo rozmowę już z Edziem przeprowadziłem. Zastanawia się, czy w ogóle brać ode mnie ten wydech, bo nie wie jakiej rzeźni na nim dokonałem (i słusznie). Moje pytanie tyczy się raczej czy ktoś ma wiedzę odnośnie tego, czy wydechy VFRki w Vtecu można bezkarnie modyfikować. Czy zupełny przelot może zachwiać ciśnienie na wylocie i tym samym ziać ogniem w kolektory, niszczyć zawory itp itd. Ktoś na forum VFR pisał, że motocykle z wtryskiem, katalizatorem, sondami lambda nie są wrażliwe na tego typu zabiegi i śmiało można latać bez kominów. Dziwi mnie więc fakt, że po przejechaniu kilkuset kilometrów moje kolektory są fioletowe (popołudniu wstawię ich zdjęcia).
  4. Witam, ostatnio coś mnie podkusiło, żeby wypruć wydech w mojej vfr 800 vtec, tak więc tłumiki zostały całkowicie wykastrowane i nie zostało w ich środku praktycznie nic. Brzmieć brzmi ok, szału nie ma, ale przynajmniej mnie słychać Niestety po tej "modernizacji" kolektory nabrały purpurowy kolor (po przejechaniu jakichś 400 km - jazda była raczej szybka, ale bez przesady). Rozumiem, że taki kolor to nic dobrego i mogą mi się wypalić i gniazda zaworowe, zawory jak i szybciej zużyć cała góra silnika? Mam nadzieję, że ktoś z szanownych użytkowników może poratować mnie jakąś radą pozdrawiam wiktor
  5. Hej, no i nie ma co się dziwić, ta stal (1.4021) może być stosowana co najwyżej do produkcji scyzoryków.
  6. ano właśnie, dzisiaj rozbiorę to w cholerę i szukam kosza do Vteca.... eh życie dzięki, temat do zamknięcia pozdrawiam wiktor
  7. Witam, zanabyłem drogą kupna kosz sprzęgła do VFR 800 VTEC, przynajmniej tak twierdził sprzedawca. Wymieniłem wszystko pasuje, ale.... to jest kosz sprzęgła od starszej generacji FI. trochę się różni. I teraz mam zagwozdkę, czy odpalić moto próbować, czy z tej mąki to raczej chleba nie będzie. Kosz różni się delikatnie budową oraz ostatnia przekładka jest inaczej montowana. Jak myślicie będzie ok? Mój stary kosz już tak klekotał, że aż całe moto chodziło. pozdrawiam wiktor
  8. Witam, no właśnie nie jest łatwo kupić sam moduł, poza tym nikt nie chce dać gwarancji. W następnym tygodniu niemniej jednak poślę swój do firmy naprawiającej moduły. Mam nadzieję, że coś zdziałają, bo bez wskazywań obrotów nie ma jazdy... pozdro
  9. Witam, ostatnio padł mi moduł w mojej VFR (obrotomierz przestał działać, sprawdzałem i moduł podaje zbyt niskie napięcie), jako że nie uśmiecha mi się jeździć bez wskazań obrotów, postanowiłem kupić używany moduł i bawić się z HISSem. Jeśli chodzi o immobilizer to nie ma większego problemu, niestety nie wiem czy do mojego motocykla, który nie posiada ABSu podejdzie moduł z motocykla wyposażonego w ten system. Pytałem na forum VFR, ale chłopaki coś milczą :) pozdrawiam wiktor
  10. Witam, no raczej bita nie była, choć od nowości to ja jej nie mam. Przed zdjęciem zawieszenia wszystko było ok. Lagi ładnie wchodzą w półki, nic nie napiera, nie ma naprężeń. Kiedy wszystko skręciłem do kupy, zauważyłem, że kąty skrajnego wychylenia kierownicy się różnią, po zbadaniu okazało się, że przy wyprostowanej kierownicy koło delikatnie skręca. Teraz nie wiem co z tym fantem zrobić. Nie jest to dwuślad na 100% bo nim jeździłem i prowadził się idealnie. Poza tym to jest aluminiowa, masywna rama, jakby kiedyś dostał to przecież byłoby to widać... pozdrawiam
  11. Witam, podepnę się pod temat, mianowicie mam problem z prawidłowym złożeniem przedniego zawieszenia w VFR 800 vtec (nie bita). Ostatnio pomyślałem, że warto wymienić olej w lagach, co też uczyniłem zgodnie z serwisówką. Teraz jak skręcam wszystko do kupy to przednie koło lekko skręca przy wyprostowanej kierownicy... ki diabeł siedzi. Jakieś sugestie? pozdrawiam wiktor
  12. viktor24

    Kupię GSX650F

    Witam, jak w temacie kolega nosi się z zamiarem kupna Suzuki GSX650F najlepiej z polskiego salonu do 14k zł. Handlarzom dziękuję. pozdrawiam wiktor
  13. Witam, ja tam Vki nie widzę;p to jest chyba XS 400 US CUSTOM pzdr
  14. No w tym momencie, to chyba ty chcesz na siłę ufać temu złodziejowi... Na kilometr pachnie tu przekrętem pozrdro
  15. Witam, sprzedam poniżej opisane części do kawy: - koło przednie i/lub tylne stan BDB 50zł szt. - regulator napięcia 80zł - moduł 80zł - przełączniki lewe cena 45 zł stan BDB - górna półka wraz ze stacyjką kluczykiem, wlewem i zatrzaskiem siodła 120zł stan BDB - gaźniki 120zł stan BDB - rolgaz 45zł i jakieś inne drobiazgi ceny niskie,bo chcę się teg koromysła jak najszybciej pozbyć, dla zainteresowanych mogę podesłacć fotki tego szpeju. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...