Skocz do zawartości

zlotyxxl

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zlotyxxl

  • Urodziny 04/08/1987

Osobiste

  • Motocykl
    GS650G Katana / ZZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4577057
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bucz - Wielkopolskie

Osiągnięcia zlotyxxl

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Wymieniłem napęd łańcuch Didy zębatki sun star skułem go niemal że profesjonalnie. No i mam problem bo wcześniej miał m gs 650 na kardanie więc nie mam zbyt wiele doświadczeń z łańcuchami co do tej pory mnie ciezyło. A chodzi mi o to że nie wiem jak naciągnąć ten łańcuch bo gdy jadę sam jest oki tak mi się wydaje 2,5 do 3 cm luzu ale gdy wezmę moją lubą czyli dodatkowe 50 kg to już naciąga się skubany strasznie i niema wcale luzu. Nie wiem w czym szukać przyczyny bo wahacz jest prosty niema luzu a z tego co wiem to trochę pod wpływem ciężaru powinien się robić ciaśniejszy (łańcuch) ale nie aż tak. Kolejnym problem są trzaskające biegi gdy wrzucam 2, 3, 4 to są takie specyficzne trzaski jakbym wrzucał jedynkę. Nie wiem gdzie szukać przyczyny a może ten typ tak ma?? Pomocy
  2. Dzięki kolego poszpekam a masz może jakies artykuły albo tego typu rzeczy??? Bo kurcze nie mogę nic konkretnego znaleść na necie. Mam jeszcze takie pytanko jaki płyn chłodniczy wlać do ZZR 600 z 95 r. bo musze dolać bo mam za mało a nigdzie niemogę znaleść jaki tam powinien być. Bo to co napisali w serwisówce jesty dlamnie lekko niejasne. Z góry dzięki!
  3. Potrzebowałbym serwisówkę do ZZR 600 z 95 roku. Interesowały by mnie wszelkie artykuły i informacje dotyczące tego motocykla. Kupiłem go niedawno i wymieniłem kolektoty bo z tych satych zostały tylko kawałki rur niemal każda osobno. Poza tym klocki wymieniłem rozruszałem tłoczki w zaciskach co niebyło łatwe bo żeby je wypchnąć powietrzem wbiłem tam 7 atmosfer i nic. Mam ogólnie takie pytanko bo martwi mnie trochę przebieg tego motocykla bo ma on aż 64 tys. Powymieniałem oleje filtry itp. Zrobiłem nim ze 100 km (bo nie mam jeszcze tablic) i muszę przyznać że ma w sobie serce dziewicy i dusze wojownika. Zajebista maszyna wygodnie i nieludzko przyjemnie. Tylko obawiam się czy moja radość niedobiegnie końca bop jak tak czytam o tych motocyklach to wychodzi na to że już po 50 tys niema co z nich zbierać tylko motocykl na złom a owiewki na ognicho. Jakby ktoś miał kilka słów do powiedzenia to dajcie znać i to samo jeśli chodzi o jakieś materiały to dajcie znać jak coś macie. :notworthy:
  4. Znowu mi nie chce odpalac tym razem to raczej wina prądów albo sam nie wiem czego. Na pycha odpala a rozrusznik nie bardzo chce kręcić. Spinałem rozrusznik na krutko i działa kręci się jak szalony. Sprawdzałem przekaźnik i też wszystko gra a moja suzi nie odpala. Tak niby chce kręcić a nie może jakby miała za ciężko tak jakoś nie bardzo chce kręcić tak jakby się zacinał. Akumulator sprawdzałem też jest dobry spinałem nawet kablami od auta i podłączyłem od kumpla inny i nadal nic chce kręcić a nie może tylko przekaźnik puka i rozrusznik tak słabawo chce ale niemoże efekt jest podobny jak by było ako walnięce pomocy co to może być?
  5. Witam mam suzuki gs 650G katana z 81 r. i mam problemy z odpaleniem rozrusznik kręci prawdzałem go i jest ok. Akumulator i przekaźnik także sprawdzałem i też wszystko gra. Ale nie chce odpalać takj prubuje kręcić i niedaje rady jakby miał zbyt duży opór. Gdy go pchnę to wszystko gra cyka elegancko jeździ ale niebędę go przecież ciągle pchał hehe. Czy wie ktoś co by mogło go bolec i co mam wogule sprawdzić bo skończyły mi się koncepcje. Proszę :biggrin: :icon_rolleyes:
  6. Kurcze dzięki. Ale ile to by było w ml bo wlałem 300 ml bo tyle gdzieś mniej więcej było co będzie ie działo gdyby było za mało? A na cardanie niestety niemam napisane ile tego tam, wlać ale widziałem że są tam dwie śruby jedna od dołu a druga z boku. TA od dołu będzie spustowa a ta z boku to chyba do sprawdzania poziomu oleju Mam rację?
  7. Dzięki za podpowiedź. Ale mam jeszcze jedno pytanko ile tego oleju musiał bym wlac na jedną lagę??? Kupiłem taki jaki mi poleciłeś Castrola 15W. Serwisówka była by zbawieniem szukam wszędzie i niema niestety sam już nie wiem gdzie mam tego szukać. Ale sa do kupienia za 100 zł troche drogo wolał bym ta stówkę do leprzego kasku sobie dołożyć. Jak byś miał jakies linki do serwisuwek byłbym bardzo wdzięczny. I super by było gdybiś mi doradził ile oleju na jedną lage zalać bo w sobotę około 23 mam zamiar się za to zabrać. Jak będę miał to zrobione to tylko jeszcze synchronizaćja i Freedom. Tylko żeby słońce było. Serdecznie dziękuję za cierpliwość i rady ale mam frajdę że mogę co nieco przy nim sam zrobić. Dziękuję jeszcze raz. I czekam na odpowiedź.
  8. Mam Suzuki GS650 G i muszę wymienic uszczelniacze przedniego zawieszenia a co za tym idzie płyn do lag. I zastanawiam się jaki płynm byłby najodpowiedniejszy do no już niezbyt nowego motocykla. Byłbym wdzięczny za pomoc. I jeszcze jaki olej musiał bym wlać do kardana bo nawiet niewiem czy tam jeszcze jest olej.
  9. Dzięki Problem z kolektorami rozwiązałem pospawałem przemalowałem i wyglądaja bosko. Wydechy marchewki zamieniłam na wydeszki od GSX 1100 są piękne. Jak będęmiał fotki to wam pokażę. Mi się osobiście podoba jest pięknie i brzmi pięknie. Niestety nie wyje jak zraniony bizon ale też jest basowo. Dzięki za pomoc z Cardanem. Pozdrawiam zdrowych wesołych
  10. Do cardana wlewa się olej przekładniowy?? I ten który tam jest o ile jeszcze jest muszę spuścić?? Widziałem tam śrubę spustową i ale niebardzo wiem ile tego się tam wlewa. Wiecie coś o tym??
  11. Ok Super rady panowie. Co do tych gum to kosztują one w granicać 250 zł chyba. Ale wymienić je to świetny pomysł. Podoba mi się także ta opcja z tym gwintownikiem napewno bezpieczniejsza niż spawanie. Ale niestety i tak będę musiał użyć spawarki przy motorze bo będę robił te wydechy muszę podoginać rury i delikatnie "cheftnąć" i pytanie czy w momęcie gdy mam odłączony akumulator to czy powinienem coś jeszcze odłączyć? Niewiem np modół czy coś takiego bo niechciał bym niczego przy okazju popalić gdy będę spawał? Prosił bym was o radę jeszcze jedną bo tamte były super i zanie bardzo ale to bardzo dziękuję.
  12. Ok już wiem że kolektory od GS550 nie pasują do GS 650G inna średnica rrur a pozatym są każda z osobna a w GS650 są Połączone. Ale mam kolejny cholerny problem wykręcając szpilki z głowicy (te od mocowań kolektorów i niestety jedna ze szpilek postanowiła się ukręcić. Z głowicy wystaje mi mniej więcej 2 centymetrowy kawałek gwintu. I teraz pytanie jeśli przyspawam nakrętkę dotego gwintu to nienabroję przy okazji czegoś w motocyklu. Niewiem niepopalę czegoś albo coś takiego? (akumulator oczywiście mam odłączony) Niestety nieda się nakręcić dwóch nakrętek i skątrować bo tego gwintu jest za mało. Czy zna ktoś jakis leprzy sposób bo niechciałbym całkowicie złamać gwintu i puźniej kąbinować z gwintowaniem głowicy. Pomocy. Wiem to głupie ale takie mam już te problemy. A wolę się spytać bardziej doświadczonych aniżeli coś nabroić.
  13. Mam kolejne pytanie czy korektory od Suzuki GS 550 będą pasowały do mojej suzuki GS 650 G Katana. Czy są one takie same o takim samym rozstawie rur i średnicy rur bo mam okazję kupić śliczne korektory za 100 zł z tym że są od GS 550 a nie od GS 650 G i tu mam problem czy będą pasowały tak idealnie jak tamte???? Stare oczywiście przerdzewiały i szlak je trafił a poco kąbinować spawać i malować jak mam okazję kupić takie ładne. Choć muszę przyznać że odrestaurowanie starych to była by dla mnie większa frajda no z tym że są już wiekowe i trzeba je wymienić. Błagam pomocy pomocy!!!!!!!
  14. Masz całkowita rację gadałem niedawno z kumplem mechanikiem. Mówił że zrobił sobie synchronizację kaźników i po 4 miesiącach przestoju odpaliła mu na dotyk. Więc równo z rozpoczęciem sezonu a raczej gdy zobaczę na niebie kilka promieni słońca wyruszam do niego na synchronizację. Postanowiłem dziś zrobioć coś z wydechami przy mojej suzi i po rozkręceniu w mych oczach pojawiły się łzy. Dwa kolanka się urwały odprowadzające spaliny ze środkowych cylindrów. trzeba pospawać. jakieś 6 cm rórki która przerdzewiała musi być dospawana. Kolejnym problemem są gruchoczące bebecgy w jednym z wydechów które zreszta z tego co widzę sporo przeszły. I mam pytanie potrzebował bym dwa używane bądź nowe wydechy i myślę o wydechach jakiś z innej bajki czy mogę zamontowac dwa wydechy nie będące od tego modelu tylko jakieś fajne i ładne? Bo ja tam miałem zwykłe marchewki które zresztą jak sami wiecie nie wyglądają cudownie. Igdzie bym mógł jakieś fajne i (tanie) wydechy dostać? Pomocy Mam kolejne pytanie czy korektory od Suzuki GS 550 będą pasowały do mojej suzuki GS 650 G Katana. Czy są one takie same o takim samym rozstawie rur i grubości rur bo mam okazję kupić śliczne korektory za 100 zł z tym że są od GS 550 anie od GS 650 G i tu mam problem czy będą pasowały tak idealnie jak tamte???? Błagam pomocy pomocy!!!!!!!
  15. hehe kaski Tornado są poprostu wspaniałe. Przepięknie wyglądaja gdy zasypie się je ziemią i posadzi naprzykład w nim Chryzantemy. Przepięknie się to prezentuje obok nagrobkowej płyty przyjaciela którego uwarzałeś za brata i który jednocześnie był szczęśliwym posiadaczem tego że kasku. Sam miałem wypadek w takim kasku przepięknie się w prost rozpada pozostaję tylko ten sznurek który nazwano tam zapięciem i trochę styuropianu. Dziękuję bogu (jeśli istnieje) tylko za to że szybkość była nie wielka a motor to WSK. Ale nauczyło mnie to jednego że nawet 500 zł to nie jest wielka cena za to by nikt nie musiał mojego muzgu zbierać z asfaltu mówiąć (zenek słyszałeś koleś miał Tornado na głowie hehheheh). Kocham motocykle i chciałbym się nimi dłóżej niż kilka sezonów cieszyć. Święte słowa nie oszczędzajmy na bezpieczeństwie. Niepolecam także kasków z tzw. wystawek ponieważ często kuszą cena a nadaja się tylko do pasarzera bo przez szybę niewidac nawet słońca patrząc prosto w niebo upalnego dnia. Pozdrawiam wszystkich trzymajcie sie i uwarzajcie na siebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...