witam kupilem z niemiec cbf 500 zdlawiona na 34 ps ( silnik ma identyczny jak w cb 500) jak go odmulic ? slyszalem o blokadzie w kolektorach gumowych tych co ida z gaznika do silnika ze niby tam jest jakas zweszka ktos cos doradzi ? z gory dzieki
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...9PL220%26sa%3DN chyba cos tu o tym piszą? nieznam niemieckiego musze dac dziewczynie do przetłumaczenia :flesje: muslisz ze to sciema? juz sam niewiem tak jest napisane ze na 98ps
jesli mowisz ze jest tl kaprysny wibiłes mi go z głowy :icon_arrow: ale musze sie przyznac ze zakochałem sie w tym modelu wiem ze wieksza moc moze mnie poniesc dlatego w przypadku zakupu mocniejszej maszyny niz sv 650 bym go sobie troche zdławił :cool: koledzy dzieki za informacje pozdro
nic nie piszecie o suzuki tl? ? ? ktos to mniał jak dlamnie piekna maszyna? spalanie tez odgrywa role miałem rs 125 gs 500 i na tym zakonczyłem chce 2v ale nic egzotycznego ????
ja odradzam dodatkow przekonałem se ze w 2t moze tylko zamieszanie w silniku zrobic wypaliło mojemu kuzynowi 2 razy dzior w tłoku zawsze po dolaniu stp czy innego dadatku :icon_mrgreen:
kupiłem rs na rotaxie 123 z spalona cewka dzisiaj wymieniłem ja na nowa w 100% sprawni dała 3 iskry i kaplica moze ktos wie co robic albo ktos miał podobny problem?? :notworthy: :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :biggrin: