Skocz do zawartości

Posen Diesel

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Posen Diesel

  • Urodziny 02/21/1969

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR600K6 + GPX750R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łorsoł DC

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motostore.pl

Osiągnięcia Posen Diesel

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Trochę nieporozumień się tu wkradło. Incydent wyścigowy jak to incydent - nie ma się co rozwodzić Gwoli wyjaśnień co do akcji z flagami - to przy mojej glebie od razu wymachano czerwoną. Problem był po restarcie wyscigu, gdy po 1 okrążeniu wyglebił (już samodzielnie) inny uczestnik. Wtedy zaszło jakieś nieporozumienie - bo wjechała karetka, przy karetce była czerwona flaga, lecz albo inni flagowi reszcie machali żółtą (tak słyszałem), albo w amoku wyścigowym uczestnicy flag nie zanotowali (?). Byłem przy karetce (do szpitala na szycie łokcia pojechałem póżniej) i w pewnym momencie widzę, że w 1 winkiel na ktorym to się zdarzyło pakuje się zdezorientowany motocyklista i to w miarę centralną trajektorią wprost na mnie. Oczywiście wyhamował w miarę bezpiecznie, ja odtańczyłem tylko chwilę wcześniej taniec derwisza "lewa-prawa-nie-wiem-w-którą-spier..ać", motocyklista synchronicznie powtórzył mój taniec w lustrzanej wersji i tyle. Mój udział w tej imprezie dobiegł końca. Było fajnie (otwarcie + 6 rund), na razie na około 2 miesiące jestem "out of order" z motocyklem (łokieć). Robi się trochę niebezpiecznie - bo w wyścigu pojawiają się ludzie, którzy jeżdżą szybko - lecz nie bazując na doświadczeniu, lecz na odwadze - której przyznaje szczerze mi ewidentnie brakuje - stąd taka a nie inna decyzja. Trochę głupio mi teraz w świetle tego co pisałem wcześniej gdzieśtam, lecz to jest tak jak z sytuacją na froncie - wciąż się zmienia i ewoluuje i za tymi zmianami idzie zmiana oceny. Taka swoista "prawda etapu". Większość tego co gdzieśtam naskrobałem wciąż jest moim zdaniem. Trenujcie, unikajcie ulic. Nikogo nie namawiam oczywiście do rezygnacji z wyjazdów, lezcz nikogo też nie będę namawiał do uczestnictwa. Przeczytałem dokładniej wątek i wychodzi na to, żem "zakładkowiec" :P Jest coś w tym, co pisze Piórko (1969 pozdrawia - ciężko zabić stare rumple). Wklejania dyskusji z FB nie będzie, bo skasowałem wątek - to było niepotrzebne bicie piany i zamiast dyskusji co i jak zmienić wyszło z tego "orzekanie o winie".
  2. Ja już od dwóch rund jeżdżę w sobotę. Trzeba zabrać materac+ śpiwór, przedłużacze i oświetlenie. Jedyny problem to brak łazienki, ale woda jest.
  3. Myślę, że w tym równaniu Rafi stanowił 80%. Ale ja jeszcze się nie poddałem :banghead: Faktycznie Youtube oferuje opcję stabilizacji obrazu - tym niemniej mój film nie został tak ładnie przetworzony jak ten od Kivi. Nie wiem czy to z powodu gorszej jakości nagrania, czy może dlatego, że nie ma na nim owiewki i zegarów - czyli czegoś stałego, do czego algorytm stabilizacji może się "zahaczyć". http://www.youtube.com/watch?v=7YvLKANP7ug
  4. Oj tam, oj tam :P Oprócz podstawowej funkcji pomiaru czasu (z dowolnym podziałem na sektory toru) można obejrzeć cały swój prezjazd z wykresem prędkości w każdym miejscu toru i porównaniem do dowolnego innego okrążenia. Fajne narzędzie do analizy, w szczególności jeśli ma się nagrany film z przejazdu.
  5. Jestem. Niestety film z wyścigu się nie nagrał - nie wiem dlaczego :( [pożyczona kamera - Contour HD] - myślę, że to power saving, podczas kółka warm-up się pewnie wyłączyła - w jasnym słońcu nie widziałem diodek, a nagrywanie odpaliłem przed startem wyścigu. Filmy, które się nagrały z terningów trochę lipne bo nie przestawiłem z SD na HD. Ale następnym razem będzie lepiej, bo już wiem jak toto używać. Dla malkontentów od mierzenia czasów - gorąco polecam software RaceChrono http://www.racechrono.com/ - doskonale sprawdziło się jako lap-timer i telemetria. Ja używałem Nokii E51 (Symbian) + zewnętrzny odbiornik GPS, ale znajomy stestował też na Androidowym smartfonie z wbudowanym GPS (download przez Androidowy "sklepik"). Postaram się wrzucić plan toru na stronę RaceChrono na dniach. LWG.
  6. Nie postaraliście się chuopaki - fatalna jakość dzwięku. Jak dostarczycie mi materiał źródłowy to moge wam go troche poprawić.
  7. A jesteś pewien, że to krajowy zarząd dróg - czy to tylko taki hipotetyczny przykład? Bo o ile mi wiadomo, to po prostu właściciel budynku im wypowiedział umowę, PP bedzię tam zdaje się do października.
  8. No niestety, u nas obowiązuje homologacja europejska, a w USA jest DOT. Śmieszne jest to, że wpuszczą Cię w Nitro za 200 pln, a w hamerykańskim lup japońskim Shoei nie. Oczywiście na grandysach nikt tego nie sprawdza, nie wiem jak jest na "niemieckich" treningach, bo nie byłem. Generalnie na automolklubowych imprezach musisz mieć homologację i np. w "predatorach" sobie nie wystartujesz. Teoretycznie w/g polskich przepisów nie powinno się jeździć po ulicach w takim kasku - lecz nikt tego nie sprawdza, bo policmajstrzy się na kaskach nie znają. Można natomiast mieć problemy w przypadku jakiś roszczeń zdrowotnych w stosunku do ubezpieczyciela, jeśli się zorientują że miałeś niehomologawany kask.
  9. Może i bym Ci zafundował, ale złamanego grosza Ci nie kopsne, bo mnie nie uwzględniłeś w numerycznej wyliczance. :icon_razz:
  10. FG-14 cały czas kosztuje natępująco: czarny ok. 800 pln, grafiki od 900 do 1200 pln. Ten kask to wersja w malowaniu Target, wycofana w tym roku, w zwiazku z tym można ją było kupić w tym sezonie po obniżonej cenie. Zwróć uwagę że do kupienia jest tylko rozmiar XL - są to po prostu pozostałości po wyprzedaży (mi w sklepie też zostały rozmiary XL i 2XL tego malowania), inne bardziej popularne rozmiary skończyły się już na początku sezonu. I żeby rozwiać wątpliwości występujące w tym wątku, hierarchia produktów HJC wygląda następująco: kaski kompozytowe: 1. HQ - włokna węglowe 2. AC-11 - kevlar/dynema/spectra - coolmax, wypinany środek 3. FG-14 - kevlar/dynema/spectra - (bywają wersje z wypinanym środkiem) kaski poliwęglanowe: 4. CL - lepsza wesja, do zaakceptowania, lecz lepiej kupić kompozyt 5. CS - najtańsza wersja (nie polecam)
  11. Skłamałbym, gdybym napisał że nie znam tych okolic toru, ale nie mam takiej pięknej dokumentacji wydarzenia :buttrock:
  12. Przy tym obwodzie głowy polecałbym raczej M. AC-11 jest dość "luźny" w porównaniu np. z rozmiarówką Shoei. Jedynym problemem, z którym się czasem spotykałem w przypadku AC-11 było uciskanie karku - kask (podobnie jak w/w FG-14) ma mocno cofnietą część "karkową" i zdarza się że niektórym osobom na głowę nie pasował. Cena jest rewelacyjna, lecz radziłbym Ci najpierw kask przymierzyć przed kupnem - może się bowiem okazać, że będzie to kasa wyrzucona w błoto - pewne modele kasków po prostu pewnym osobom pasują, a innym nie. Jeszcze jedna uwaga dotycząca AC-11 - nawiewy po bokach szczęki dość poważnie hałasują i bywają problemy z samoistnym otwieraniem się tychże przy większych prędkościach, oczywiście zależy to od kształtu owiewki i pozycji na motocyklu.
  13. Nie ma nic głupszego niż pojeździć sobie po moderatorze :) :lalag:
  14. :) :lalag: Brawo dla pana! Nagrodę można zrealizować w ciągu najbliższych 20 lat. Prosimy o przygotowanie 5 par obuwia traperskiego, krótkie szorty, namiot, śpiwór oraz zapasy jedzenia na trzy lata.
  15. (Co prawda to miało się znaleźć w wątku GSX-R Cup, ale skoro już się znalazło tutaj to trudno) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zima przyszła, to może konkurs mały dotyczący jazdy terenowej: http://tinyurl.com/3bntjw Pytanie jest proste: Kto to? Nagrodą jest piesza wycieczka do Izraela (z możliwością zamiany na asygnatę na Wartburga). Regulamin konkursu: 1. W konkursie nie mogą uczestniczyć członkowie teamu WTT, jak też ich rodziny i znajomi. 2. Odpowiedzi nalezy przesyłać natychmiast. 3. Konkurs jest bezterminowy. 4. Losowanie nagród nie odbędzie się. Uwaga! Niedostosowanie się do regulaminu pociągnie za sobą straszliwe konsekwencje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...