Skocz do zawartości

chalanger

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chalanger

  • Urodziny 11/10/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CX 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4007285

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ostróda

Osiągnięcia chalanger

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam! poszukuje serwisówki do Suzuki GN 400 już raz tu pisałem ale postanowiłem sprobować jeszcze raz bo cały czas nic nie moge znaleść... jesli ktoś mże mi pomóc to bardzo o to prosze. Pozdrawiam i dziekuje chociażby za fatyge. :biggrin:
  2. Bardzo wam chłopaki dziękuję!! po tych wszytskich postach jestem zdania że winą za to wszystko można obarczyć zbyt duży poziom paliwa. Jak do tej pory nie miałm czasu zajżeć i pogrzebać bo nagrywam garaż na jasienne roboty przy motorkach. Budowę gażnika znam dobrze wiem o wszytkim co pisywaliście sprwa wydaje sie prosta i będe delikatnie to regulował. Filtr powietrza jest ok bo go tam wcale nie ma :biggrin:. Dzieki i pozdrawiam wszytskich!!
  3. dzieki za rady Buber ale z filtrem czy bez jest tak samo i nie chodzi mi o to zeby motocykl zaczą palić 0.8 l mniej tylko jakieś 4 litry mniej!! a to jest bardzo dużo!! i dziurawienie wydechu też nie pomoże, rzecz tkwi w gaźnikach wielu kolegów z forum jak i z mojej okolicy twierdzi ze to zbyt duzy poziom paliwa w gaźniku i chyba tego punktu sie zaczepie na dniach spróbuje go zmniejszyć tak na oko i zobaczymy jakie będą efekty... dysze iglice pływaki wszytski części gumowe w ogóle wszytsko jest w niewiarygodnie dobrym stanie wiec mam nadzieje ze skończy sie na regulacjach i bedzie dobrze :notworthy: jak do tej pory nie maiłem czasu sie tym zająć ale juz nie długo napewno tam zajże... Wielkie dzięki chlopaki za pomoc :notworthy: i pozdrawiam!!
  4. Dorwaliśmy serwisówke od dobrych ludzi damy ja do tłumaczenia bo jest po ang. nam też sie wydaje ze to jest zbyt wysoki poziom paliwa. Na dniach spróbujemy zagłebić sie w temat. O efektach poinformujemy was koledzy. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś rady sugestie to bardzo prsze pisać, jestem otwarty na wszelkie konstuktywne rady. Pozdrawiam!
  5. Witam!! :biggrin: poszukuje kanapy do hondy cx 500 (kanapa płaska nie profilowana jak w choperach) potrzebuje też pokryw bocznych do tego samego motocykla. Jest to model z centralnym amortyzatoram jest to ważne bo wtedy boczki sa inne. Osoby które posiadaja dane rzeczy na sprzedaż lub wiedzą gdzie to dostane prosze o informacje. :biggrin: Pozdrawiam!
  6. Dzieki za linka odnosnie GN 400 z manuala jest tam naprawde nie wiele ale schemat instlacji sie przyda!! :biggrin: jesli ktoś jeszcze gdzieś cos znajdzie do GN 400 to bardzo prosze o informacje. Dziękuje i pozdrawiam!! :biggrin:
  7. Gaźniki były naprawde dokąłdnie rozbierane i ogladane iglice są w porzadku o ile są orginalne bo tego nie wiem może ktos zmienił dysze lub iglice tego nie wiem ale motocykl ma moc odlapa doskonale ale za dużo pali... świce sa czarne od niespalonej mieszanki a to napewno nie jest olej bo nie pali oleju. Gaźniki trzymają poziom paliwa cały czas dobrze było sprawdzane te gumki co pisał Piotr Dudek sprawdze na dniach bo w ogóle o nich nie wiedziałem mozę to jest to jeśli tak to mam nadzieje ze wymiana tego nie bedzie problemem... To napewno nie jest wina filtra powietrza bo bez niego jest dokaldnie tak samo... Bardzo dziekuej za rady i licze na dalszą pomoc. Pozdawiam!!
  8. Witaj kolego! :biggrin: Masz mozę linki lub gotewe ksiażki serwisowe do Suzuki GN 400 i Hondy CX 500 to bardzo bym prosil o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziekuje!! :biggrin:
  9. Dołanczam sie do porad kolegów wczeniej piszących sam mam cx (ale odpala dobrze, niestety spala 10 na 100 zapraszam chętnych na mojego posta aby sie dowiedzieć szczegułów na ten temat) Pozdrawiam !!
  10. Dzieuke za odpisanie ale musze cos wyjaśnić... Gaźniki wygladają jak nowe, sybchronizacja bez zarzutu, poziom paliwa w normie, dysze drożne, odstojniki czyściutkie pływaki też. Co prawda świece mam stare ale iskrzą dobrze (napewno je zmienie) problem na 99% tkwi w iliści paliwa które on dostaje... Ciekawe jest to ze na iglicach przepustnic nie ma zadnej regulacji... moze któreś z części gaźników są nie orginalne mam ksiażke serwisową do cx 500 lecz nie ma w niej stron z gaźnikami... jesli ktoś wie gdzie moge znaleść kompletne informacje na temat gaźników lub kompletną ksiażke serwisową to też prosze o informacje.Potrzebuje właśnie dokąłdne oznaczenia dysz i iglic itp. Prosze o dalsze porady i pomoc bo kazdy moze mieć racje a ja napewno wszytsko sprawdze, zima za pasem czasu bedzie wiecej to będe grzebał. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
  11. Mam fajny motor honda cx 500 (1982 rok). Sprowadziłem go wiosną tego roku nie maiłem zbyt wiele czasu na ujeżdżanie ale po kilku krótkich trasach wychodzi że spala 10 l na 100 km przy jeździe 90-100 km/h. Świece są czarne od sadzy po niedopalonym paliwie, w czasie jazdy przerywa. Moim zdanie to cos w układzie paliwowym jak by dostawał za dużo paliwa... Gaźniki były rozbierane są w pieknym stanie co ciekawe iglice są nie regulowane, i tu prośba jak można to regulować lub sprawić żeby mniej palił i zaczął równo pracować podczas zazdy. Poszukuje kanapy i pokryw bocznych (rama z centralnym amortyzatorem). Prosze o kontakt na gg mail lub tu na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...