Nie jest za szeroki , pierścień jest za gruby względem bierzni w tłoku i nie ma mozliwości żeby sie schował tyle ile powinien!! A wbijac na siłe nie ma sensu!!
Siema .Ja składamz Rafąłem ta DT , sprawa wygląda tak , że żadne smarowania itd. nie daje ic bo poprostu pierścień jest za gruby względem bierzni w tłoku i nie ma mowy o jego wkładaniua tym bardziej pracy i ułożeniu sie , szlifowanie pierścienia , hmmm. no nie wiem czy to mądre ,ale jeszczę zasiegne rady specjalisty to będe wiedziec ....Pozdro !
Siema....zapodaje kilka fot Cr-y którą sprzedałem niedawno http://www.bikepics.com/members/kajec/04cr...sp?i=883136&s=0 Foty tija kozackie:D udaje mi sie czasami złapac go , robi chłop postepy , oby tak dalej! Pozdro
Piszcie kto chętny na jazde po lasach , wydmach , pionowe podjazdy , na rzeka itd itp . od rana w sobote .Jest juz ok 10 osób a na zakończenie grill u mnie.. tel 889803445
Miałem nie miłą okazję przydzwonic konkretnie centralnie przodem kasku crossowego w ziemie ,czasami twardą , i jedyne co mi było to lekki szok i nic więcej ;] mając na głowie kask szosowy zapewne straciłbym żuchwę pewno z 15 razy .Daszek ma tez duże znaczenie bo często przy czołowym zderzeniu z ziemią daszek uderza w tym samym momencie co podbródek kasku absorbując energie. Chyba juz starczy powodów dla jakich kask crossowy jest taki a nie inny .
Dostaniesz przez łeb jak będzies sie napalał za ostro oglądając ta dt a moim zdaniem ten niby wzmonciony silnik to sciema niezła i gościowi trzeba będzie to powiedziec , bo nie lubie ściemy .
Siema. Też bardzo zaciekawiła mnie ,,seryjnie wzmocniona,, dt bo w niedługim czasie z kolegą ,,jogi,, mam jechac ja oglądac , Pisać czy ktoś cos kiedys o tym słyszał !!
Są specjalne spraye do wyczynów i enduro i nimi smarujcie ,a co zębatek to jak jest choć jedna zużyta powinno się cały napęd wymienic bo pozostałe elementy też juz swoje przeszły i łańcuch do nowej zębatki juz sie nie ułoży tak jak powinien .