Skocz do zawartości

vanjawan

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vanjawan

  • Urodziny 01/25/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5996514

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świdnica

Osiągnięcia vanjawan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Słyszałem, że można podpasować prowadnice i zawory od ŻUKA. Czy to prawda. Nie interesują mnie prowadnice ze Skuter Dębica. Jakie prowadnice stosowaliście? Prosze o pomoc.
  2. vanjawan

    stoye

    tez bym chetnie cos poczytal. skladam awo tourista.
  3. Będę robił lustro przedniej lampy do AWO. Jak było w oryginale? Chom, nikiel,posrebrzane czy inaczej. Co o tym sądzicie?
  4. Witam. Rozkładałem koła do remontu i nie zanotowałem jak były zmontowane części w piastach (kolejność montażu- łożyska, odległości, podkładki). Czy może ma ktoś to na zdjęciu lub rysunku, jakaś strona www? Niby wiem jak to złożyć, ale chciałbym mieć 100% pewność. Prosze o pomoc.
  5. Tak jak w temacie. Co sądzicie o tej firmie? Ja zdecydowanie odradzam. Kupiłem tam trefny tłok do mojej JAWY 250, z którego wypadły zamki ustalające położenie pierścieni. Pierścienie się połamały i porobiły ogromne rysy na cylindrze. Do tego wszystkiego zatarł się wał na łożysku korbowodowym.
  6. To ja jeszcze dodamze juz zrobilem ta trase. Na tej uszczelce z drutu miedzianego zrobilem jakies 2500 km.
  7. Jesli moge spytac, to gdzie kupiles, za ile i jak sie sprawuje elektroniczny? Nie ma problemow z tym ze w jawie masa jest na +?
  8. Wg mnie to wina SKUTER DĘBICA. Odradzam kupowania tam. Tłok do jawa 250 który tam kupiłem rozpadł się i narobił dużo szkód (rozwalił mój cylinder z polerowanymi kanałami). Ta firma to syf i jeszcze wkręcali mi że to moja wina. Teoretycznie nie powinieneś zakładać nowego łańcucha na stare zębatki, ale wiadomo jak jest w praktyce i wg mnie to nie jest przyczyną. U siebie jeżdże na oryginalnym. Wole mieć duże luzy, ale oryginalny niż taki ze SKUTER DĘBICA. To samo dotyczy tłoka na którym jeżdże.
  9. Witam. W mojej jawie 250 wyłącznik prądu wstecznego nie odcina połączenia między prądnicą a akumulatorem przy niskich obrotach. Jak wyłącze zapłon to też nie wyłącza. Muszę mu pomóc palcem. Dodam że oczywiście dzieje się tak na oryginalnej prądnicy i regulatorze 6V. Wcześniej miałem bardzo dobre ładowanie. Może nawet za mocne. Może mieliście podony problem i możecie poradzić. Czy to jest kwestia regulacji? Nie chcę grzebać bez sensu, ale wiem że jest tam jedna śrubka do regulacji.
  10. Przejechałem 2100 km na uszczelce z drutu miedzianego z zachodzącymi na siebie końcówkami (jak muszla ślimaka). I jak narazie żadnych przedmuchów i wszystko O.K.
  11. Dzięki za rade. Grubość uszczelki to 2mm. Co do skuter dębica, to nie lubie ich, bo mi sprzedali trefny tłok i szlag trafił silnik. Odradzam tą firmę i nic tam dla zasady nie kupię. Na razie moja uszczelka działa, a tą z krengielitu woze ze sobą. W czwartek wyjazd nad morze, mam nadzieje ze wytrzyma.
  12. Witam. Jestem tutaj nowy. Jeżdże na Jawie 250 z 1962r. Jest oryginalna, zardzewiała i ma zmatowiony lakier. Jednak nie zamierzam jej remontować, bo jest oryginalna i taka mi się podoba. (www.vanjawan.prv.pl) Chciałem dorobić uszczelke pod splanowaną głowicę. Fabryczna uszczelka jest za niska i minimalnie tłok uderza o głowicę. Do tego nie mam już fabrycznej uszczelki, bo stara uległa zniszczeniu. Próbowałem z drutem miedzianym (końcówki zlutowane), ale wydmuchało lut. Próbowałem z grubym kartonem, ale go spaliło i też dmuchało. Aktualnie mam uszczelkę z drutu miedzianego z zakładką, ale nie wiem czy długo wytrzyma. Wyciąłem też i wożę w zapasie uszczelkę z klinkierytu(chyba tak to się nazywa?) i może ona bedzie najbardziej odpowiednia. Co o tym sądzicie, proszę o radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...