Skocz do zawartości

arek

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O arek

  • Urodziny 06/04/1963

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2177088
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia arek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli Ci to coś pomoże to powiem, że mojego Draga 1100 też kupiłem u nich. Nie ściemniali, było tak jak w opisie / w moim przypadku/ do tego sympatyczny właściciel miła obsługa. Jeśli się zdecydujesz to zwróć uwagę na sprawę załatwienia formalności celnych i skarbowych - najlepiej żeby były już zrobione. Pozdrawiam
  2. Potwierdzam wypowiedzi poprzedników. Ostatnio przesiadłem się z 750 na 1100cm i odczułem różnicę w prowadzeniu moto. Mam Draga 1100 i ma on opinię łatwego w prowadzeniu, ale jednak masa robi swoje Żeby porównać ponownie wsiadłem na 750 Shadow kolegi i jazda wydała mi się o wiele łatwiejsza. Przemyśl temat. Powodzenia
  3. Faktycznie brak jest zaczepu, u mnie /drag 1100 custom/ jest
  4. Witam, poszukuję Dragstara 1100 jakby ktoś miał takie moto na sprzedaż to poproszę o kontakt.
  5. Ponieważ też odczuwam problem uciekającego przodu to te sprężyny bardzo mnie interesują. Możesz coś więcej opisać gdzie to kupić i jakie są koszty ?
  6. Przyda się też kamizelka odblaskowa i na autostrady wykupiona winieta, można ja kupic na granicy lub w stacjach benzynowych
  7. arek

    Virago 535. regulator

    Prądnica jest schwana pod lewym deklem i kąpie się w oleju, lepiej tam nie zagladaj jak nie sprawdzisz regulatora i oczywiscie akumulatora. Regulator to 80% przypadków braku ladowania.
  8. arek

    Virago 535. regulator

    Regulator znajdziesz z lewej strony moto, za silnikiem obok puszki tłumika / to umiejscowienie jest chyba nieszczęściem tego regulatora bo dodatkowo grzeje go pucha / Dopowiem że pod siedzeniem kierowcy na wysokości wału kardana /taka ożebrowana osłona/
  9. Ja też walczyłem z zapalaniem. Za radą kolegi "Calmicoko" wymieniłem NGK na Iskry i przeczyściłem gaźnik. Dzisiaj skończyłem skręcani i silnik pięknie zagadał bez żadnego problemu :)
  10. arek

    silnik

    Ufffff.... ulzyło mi dzisiaj bo po wielkiej walce zamontowalem gaźniki i odpaliłem moto :crossy: Wszystko zagadało aż milo. Działa ssanie i pali na dwa gary, na prawdę jest okazja wypić browarka. Teraz regulacja i synchronizacja i można ruszać na szlak :notworthy:
  11. Chyba macie rację, dam spokój używkom i poszukam nowych
  12. Witam koledzy mam problem z moją Virażką. Rozebrałem gaźniki i okazało się że obie membrany są do wymiany. Moze wiecie gdzie mozna kupić używane lub po dobrych cenach nówki bo w salonie winszują sobie 240 zeta za sztukę, a to już przy dwóch to trochę boli... Pozdrawiam
  13. Ja moją 535 kupiłem tez po wizycie na allegro. Niestety musisz się liczyć z tym że zdjęcia zamieszczane w ogłoszeniach często nie są aktualne. W necie znajdziesz porady na co zwrócić uwagę przy zakupie /ktoś nawet sprzedaje o tym skrypt/. Jak będzie moto sprowadzone to dolicz ok 800 zł na formalności. Pozdrówka
  14. arek

    silnik

    Wiesz. że tego się trochę obawiam ;) ale przynajmniej cieszę się z tego co robię /bez względu na koszty własne/ Zastanawiam się też jak go z powrotem włożyć bo przy wyjmowaniu było ciężko, a wyciągałem z krućcami, może lepiej będzie najpierw przykrecić króćce a potem wepchnąć gaźnik... No ale do montażu to jeszcze trochę czasu zostało. Teraz walczę z zapieczonymi wkrętami. Pojemnik z częsciami gaźnika się zapełnia i kto wie ile z tego zostanie mi na zapas... :icon_eek:
  15. arek

    silnik

    No wczoraj silnik w końcu zagadał. Wymieniłem obie świece, na Iskry, naładowałem aku, przedmuchałem cylindry przy wykręconych świecach zgodnie z sugestią dersu i przy próbach na pół ssania zagadał na oba gary równocześnie :) Teraz myślę o czyszczeniu gaźnika bo z tym ssaniem mam ciągle mam kłopot, właściwe na ssaniu to mi nie chciał zapalac, na ogól zapalał bez ssania i po odpaleniu gdybym właczył ssanie to się natychmiast dławił i gasł. Kupiłem juz spray do czyszczenia wymontowałem gaźnik i zobaczę czy nie jest mocno zapaskudzony. Przy okazji pytanko do Was jakie niespodzianki mogę napotkac bo robię to pierwszy raz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...