Ustawiasz na pływakach od 2,5 do 3,5 mm poniżej komory pływakowej, czyli jak zdejmiesz pokrywę (tam jak masz pływak) to masz flat chamber, czyli punkt odniesienia i pływak musi być niżej od powierzchni od 2,5 do 3,5 mm. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
Może masz zapieczone tłoczki, przesmaruj i zobacz co się będzie działo, sprawdz też poziom płyhnu hamulcowego, taką sytuację widziałem w jednym motocyklu, było za dużo płynu w zbiorniczku i tłoczki nie odbijały jak należy.
Witam Posiadam motocykl XJ600S Diversion z 92 roku. Jest to typ 4BR z rynku niemieckiego. Posiada 37kW (50KM). Potrzebuje oddławić sprzęta do wersji 61KM. Jeśli macie doświadczenie lub jakieś informację, które mogą się przydać, proszę podpowiedzi. Dzięki