Skocz do zawartości

kubaz

Forumowicze
  • Postów

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kubaz

  • Urodziny 07/21/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    Ostrołęka

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4960915
  • Telefon
    509452931
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kubaz

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Wewnatrz wirnika masz gwint, wkrecasz śrube M10x100mm i krecisz, powinien bez problemu zejść z wału.
  2. Mam duzy problem z cewka butelkowa, mianowicie 2 razy uszkodzila sie dawala iskre ale motor nie zapalal, po wymianie wszystko wracalo do normy.Teraz znowu siadla przy wlaczonym zaplonie strasznie sie grzeje, moze ktos mial juz taki problem i wytlumaczy mi dlazego sie tak dzieje.Z gory dzieki za odpowiedz.
  3. Jeśli kupuje motocykl który załóżmy nie miał opłacanego OC przez 2-3lata i nie miał robionego przeglądu też przez 2-3 lata to ja będę musiał pokrywać koszty zaległego OC czy splata pozostaje poprzedniemu właścicielowi?.
  4. kubaz

    Simson dzwoni

    a ja mam podobny problem z dzwonieniem ,ale u nie dzwoni jak schodzi z najwyzszych obrotow czyzby do wymiany lozysko igielkowe :? dodam jeszcze ze mam polski cylinder 60ccm
  5. model gaznika to 16n1-11 czyscilem go sprezonym powietrzem a dzisiaj wpadl mi do glowy szatanski pomysl :twisted: zdjelem plywaki i zaczol dobrze chodzic tylko wylewalo sie paliwo to normalne chyba i teraz juz napewno wiem ze te wszystkie objawy spowodowane byly przez zle dobrany poziom paliwa ale nie wiem jak prawidlowo powinien byc dobrany
  6. ale on ciągle nie chce wchodzic na obroty nawet jak silnik sie nagrzeje
  7. kupilem simsona jakies 3tyg. temu no i sie zepsuł mianowicie zapala dobrze ale jak dodaje gazu to się strasznie muli i nieraz strzela w tłumikczysćiłem gażnik zapłon dobrze ustawiony no i nie wiem co moglo się popsuć może ktoś kiedyś miał już taki problem i mi pomoże bo ja chyba sam go nie urochomię ;)
  8. świece wymieniłem ,gażnik czyśćiłem i nie wiem co dalej robić :?
  9. zastanawiam sie czy to nie któras z cewek jest uszkodzona :? a jeszcze czasami przy dawaniu gazu strzelaa w tłumik
  10. kupilem simsona jakies 3tyg. temu no i sie zepsuł :buttrock: mianowicie zapala dobrze ale jak dodaje gazu to się strasznie muli czysćiłem gażnik zapłon dobrze ustawiony no i nie wiem co moglo się popsuć może ktoś kiedyś miał już taki problemi mi pomoże bo ja chyba sam go nie urochomię :|
  11. tak sie sklada ze mieszkam w miescie w ktorym znajduje sie ten sklep, o co mam sie zapytac?? cylindry z tego sklepu sa chyba z almotu mialem jeden 50 do jawki i nie sprawial klopotow nie trzeba bylo korygowac kanalow 8O
  12. objawy pasuja do mojej diagnozy :lol: rozbierz gaznik to nie jest takie trudne i sprawdz czy wszystko jest na miejscu. Temperatura silnika nie powinna miec wplywu na obroty ,to98%gaznik nic pozatym. Zapal i sprawdz co sie dzieje z przepustnica, czy bez trzymania gazu znzajduje sie w prawidlowym polozeniu ,czy po dodaniu i puszczeniu gazu przepustnica wraca na swoje miejsce. Na konec jedno podstawowe pytanie czy zagladales do gaznika po naszych wypowiedziach ,czy tylko szukas milej lektóry na jesienne wieczory? :?:
  13. 1.Pisales cos o tym ,ze wymieniałeś linke od gazuczylimusiałeś zdjac przepustnice(sklada mi sie w logiczną całość :lol: )moze upadla naziemie i nie zwrociles na to uwagi i zalozylez przepustnice do gznika z ziarenkami piachu ktore zablokowaly przepustnice uff finito. 2.Moze niechcacy wybieles iglice podczs wkladania do rowka,LUb wogole nie wsadziles jej do rowka to chyba wszystkie moje warianty skonczylem jak nie pomoga to opisz dokladnie swoj problem
  14. a moze wygiela sie iglica i nie wchodzi w rowek .Nie hamuje doplywu benzyny igaznik podaje stale zbyt wysoka dawke paliwa. zajzyj a sie dowiesz (iglica-to taki zlota,,igla ,, ) zdejmij rure od filtra i spojzyj moze nie wchodzi. Jak nie to moze ostatnio czysciles dysze drutem lub innymi twardymi narzedziam,przez co mogles powiekszyc ich przeplyw i daja zbyt duza dawke paliwa.Efekt bedzie podobny tego co opisales.i ,jak tak to wymien dysze i po problemie. :D
  15. chyba rura przepalala sie miejscu gdzie ma poczatek czyli przy mocowaniu z cylindrem ponizej mocowania. :D Przyczyna bylo nie dokladne przykrecenie tlumika ktury wisial na kolanku ,a gdy rura sie nagzala to pekala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...