Skocz do zawartości

cieply

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cieply

  • Urodziny 10/17/1976

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SMC 690
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7484882
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia cieply

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. nic nie szarpie, przyspiesza ladnie od 2.5. optymalna? optymalnie jakies 120-130. ja jezdze w okolicach takich i jest ok. jak na gume nie wiem;) docieram i z 1-2 idzie, dalej nioe sprawdzalem jeszcze, ale to dkrzynia 6...
  2. w 100% racja, oprocz tych bolesci;). trzeba duzo jezdzic na dluzsze trasy i sie przyzwyczaic, ale przelotowa powyzej 120 km nie wchodzi w gre niestety. jak dla mnie bardzo udany sprzet i swietne zawieszenie, pod warunkiem ze nie zajechane. sprawdz dokladnie rowniez wszelkie przerobki i inne udziwnienia. generalnie wskazana dluzsza jazda przed kupnem, model udany ale mozna sie latwo naciac:(. cieply KTM SMC 690
  3. posiadam, ale krotko, 2 tys. dopiero nakrecilem. macie konkretne pytania, zadawajcie:). wczesniej jezdzilem: suzuki srad 750, kawa gpz 1100, ktm duke lc4 I. z tymi moge porownywac;). ogolnie: warto:D cieply SMC 690
  4. mam za wysokie i troche nierowne obroty, zatem mam pytanie: swiece juz wymienione, ale nie wiem co i jak powinno byc regulowane zeby bylo w pelni zrobione;). mam wtrysk po raz pierwszy, zatem jestem zielony w temacie:(. mowiac krotko jakie regulacje standardowo przy motocyklu z wtryskiem sie wykonuje oprocz regulacji zaworow (jak w kazdym)? kat wtrysku? cos jeszcze? no i moze wiecie gdzie podjechac na taka kompleksowa regulacje w wawie lub okolicach? a moze nie jest potrzebny specjalistyczny sprzet i kazdy mechanik moto to zrobi? pozdr cieply gsxr 750 srad
  5. Cholera, zapomniałem o tym. Następnym razem jak u nas będziesz to wyegzekwuję to od Ciebie :icon_mrgreen: ha, to jednak jest wymagany zwrot:). no to przywioze. szczerze mowiac to dopiero jak podlaczalem nowy skojarzylem, ze chyba cos tam sie oddaje;)
  6. oki, zakupilem nowy aku, najwyzej bede mial dwa, jesli to nie to:). tak na marginesie, dlaczego nikt nie poprosil mnie o zwrot starego? w puszce musialem przyniesc a tu nic...cisza. jak to jest?
  7. nie wiem jak sie zabrac do tematu, moze cos poradzicie;) narzedzia mam, miernik tez zatem. uciekl mi prad z aku w czasie jazdy. w domu okazalo sie ze nie mam tam elektrolitu zatem zalalem i naladowalem. mial jakies 12,6V. jak odpalilem sprzet dalej bylo tyle, jednak jak wlaczylem swiatla wszystkie wzroslo na klemach do ok. 13,6V. jak dodaje gazu to swiatla przygasaja. wiec moje pytanie, czy aku jest zwalony czy ladowanie? no i jak to sprawdzic zeby miec w 100% pewnosc? sprawa dosc pilna, bo nie moge jezdzic, wiec prosze o szybka rade:). pozdr cieply gsxr750 srad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...