jeżeli nie macie trzeba dorobić u tokarza: tulejka pod wariator z dobrej stali, najlepiej typu HM, 35x20x14 mm. z dławikiem z tłumiku już gorzej. trzeba odciąć taki wystający kawałek z rury wydechowej, wyjąć dławik i zaspawać na nowo, ale dobrze bo będzie chodził jak wielkanocny traktor. a tak swoją drogą warto od razu wymienić śruby mocujące tłumik do wahacza, 10x50 najlepiej jakieś wzmacniane. orginalne pękają jak cholera bo ten tłumik jest ciężki. jest zamiennik. firmy DIO, cichszy, połowę lżejszy i kosztuje max 180 zł. polecam. po takim zabiegu leci spokojnie 7 dych. na miasto idealnie. jak chcecie więcej, planowanie głowy, wymiana dysz. da się wyciąć nawet 85 co mój kumpel uczynił. więcej? zapraszam do lektury dot. rasowania dwusuwów. do biblioteki!!! praktyczne porady: -jak pali tylko z kopa to są takie oto przyczyny: - albo brakuje oleju do mieszanki - albo został wlany do baku - albo padł akumuljator - albo się spieprzyła któraś z kostek pod przednią obudową - zazwyczaj to pierwsze -jak po dłuższej jeździe zatrzymasz się i coś się będzie wąchało - spoko, pasek napędowy zrobił swoje -wymiana tłumika: !!!!! najpierw przykręcamy tłumik do wahacza a na końcu kolektor do cylindra!!!! (można na odwrót ale po co kupować kolejny tłumik) -znam na razie tylko jedno miejsce w warszawie, gdzie można kupić żarówkę do przedniej lampy. jakaś taka dziwna, kosztuje 9 zł. z nowolipki w stronę starówki w warszawie za jana pawła chyba ze 100 metrów.