Ja dwa sezony mam za sobą i zroibłem VTXem 14000km i uważam, że jest to świetny motocykl. Fabrycznie jest już fajnie ubrana, a ja dorzuciłem jeszcze 40 dodatków i teraz jest naprawdę ładna. Chłodzenie wcale nie jest słabe, nigdy nic niepokojacego się nie działo. W gorące dni jedynie dosyć często się włącza wentylator i po sprawie... Hamulce... jak dla mnie, to są ok... nie jest to 170kg, które można zatrzymać na zawołanie i trzeba o tym pamiętać. Jest to mój pierwszy tego typu motocykl i kupując go obawiałem się, że "nie dam radu mu"... ale pierwsza jazda i okazało się, że jest to przedszkole... po prostu przedszkole (wiem co piszę, bo jeżdziłem różnymi motocyklami)... Później miałem okazję pojeździć Wild Starem i obiektywnie mogę stwierdzić, że Honda VTX bije na głowę Wild Stara... w prowadzeniu, osiągach... hamulcach itd. Mój pali względnie.. tzn nigdy nie zwracam na to uwagi... oczywiście, że jak odkręcam mocniej, to zasięg spada... ale nie pije więcej niż ścigacze... nie ma tragedii Rzeczą, która mnie dosłownie dziwi i jest to dla mnie nowum, to koszty eksploatacji... znikome.. Przy ścigaczach i enduro, to ciagle kupowałem opony, łańcuchy, zębatki, klock... tu jeszcze latam na oryginalnych oponach, klockach itd... a wcale nie kulam się jak flak. Nawet palcem nie dotknąłem do szprych... Jednak Honda, to Honda... trwała nade wszystko W zasadzie nie widzę minusów w tym motocyklu... no może jeszcze z przodu przydałaby się regulacja amorów i napięcia sprężyn... Potwierdzam, że bardzo łatwo krzesać iskry tym motocyklem...nawet niezbyt ciasne zakręty i już trzesz ... szczególnie na rondach ludzie wykręcają głowę, bo myślą, że to już zapowiedż wykładki... Jest to dobry i wygodny motocykl.. warty polecenia... prawdziwy retro. aaa... jeden minus, to że przy włączonych długich, kontrolka od nich oślepia... trzeba sobie ja zakleić... No i plus, że po przyjeździe do domu w garażu nie trzeba mieć ogrzewania... to żelastwo stygnie dobrych kilka godzin, a w garażu robi się gorąco ps: Ma ktoś zamontowane DynoJety w vtx1300? bo widziałem pojawiły się na ebayu.com... wcześniej nie było... Śledzę i śledzę i próbuję również upolować Dual Tour Corbina.. fajna rzecz No i już na naprawdę koniec, to polecam przerobienie sobie na solówkę... trzeba dokupić reling i bagażnik chromowany... wyglada super.