Nie no widzę po prostu że długo stoją co po niektóre egzemplarze miesiącami na stronach sprzedażowych. A odpowodając jaki budżet na początek to tak do 10 tys chciałem ale jak rozglądam się to chyba bede musiał podnieść do 15 tys bo wychodziłem z tego założenia żeby kupić taniej i odrazu wstawić na serwis. Na regulacje zaworów, zmiana łańcucha, wymiana wszystkich płynów, oleje, filtry, jak było by na gaźnikach to czyszczenie, regulacja ze strojeniem, jakoś wydech akcesoryjny o basowym bardziej dźwięku, opony zależy jaki rocznik jak 2 letnie to na sezon może dwa starczą.
Muszę znaleźć gdzieś w Szczecinie możliwość przejechania się każdym z tych egzemplarzy i który najbardziej będzie mi odpowiadać to będzie kluczowe w podjęciu decyzji, narazie oczekuję do stycznia na zapisy na kurs. Zdam to wtedy bede jeździć i testować. Teraz oglądam egzemplarze które przyciągają moją uwagę.