Skocz do zawartości

Grzegorz 1979

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Zipp quantum
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kościerzyna

Osiągnięcia Grzegorz 1979

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za podpowiedź, czyli wychodzi na to że regulator który nabyłem taki jak z zdjęcia tylko że 5 pinów nie będzie pasował ?
  2. Stator posiada jeden przewód wyjścia na regulator z regulatora napięcie było separowane na cewkomoduł , ładowanie akumulatora ,światła oraz przez rezystor podświetlenie zegarów ,awaria regulatora powstała w skutek złego podpięcia zacisków akumulatora zwykły błąd a okazał się bardzo kosztowny,co do samego zapłonu zastosowałem moduł CDI DC z akumulatora i wszystko gra silnik odpala bez problemu tylko problem w tym że brak ładowania oraz świateł ,była też próba wymiany samego statora nie stety nie współpracuje z magnetem.
  3. Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator Ducati energia wiąże się z dużym kosztem. Pytanie drugie, czy mogę podzielić stator, mianowicie przerobić na dwufazowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...