Skocz do zawartości

DW108

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opolszczyzna

Osobiste

  • Motocykl
    Fz1 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia DW108

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak puszczę kiere to jedzie raczej prosto. Przesunięty ślad na oponie jest faktem obiektywnym tylko przyczyna jego powstania może być subiektywna. Faktycznie ktoś inny musi nim polatać choć każdy mi mówi, że jak to jest subtelna rzecz to jej nie wykuma po jednej przejażdżce. Sprawdze jeszcze to pochylanie przedniego koła.
  2. Ok. zbadam geometrię - dzięki. A czy możliwa jest taka sytuacja, że mam jakieś błędne postrzeganie i wydaje mi się tylko, że moto minimalnie przechyla się na lewo, więc kontruje go ciągle na prawo i przez to na oponach jest ślad przesunięty na prawo? Miał tak ktoś?
  3. Zamontowałem fabryczny wydech, różnica między fabrycznym, a przelotem to ok. 4,5-5kg. Nie pisałem wcześniej bo na początku nie miałem pewności czy problem nadal występuje, musiałem trochę kilometrów nakulać ale... Nadal wydaj mi się, że moto przy jeździe prosto zjeżdża na prawo dlatego kontruje je odruchowo przechylając delikatnie na lewo - jest to moje subiektywne odczucie ale faktem jest, że ślad na oponach jest nadal przesunięty na prawo czyli coś jest na rzeczy bo łańcuch jest naciągnięty równo. Co jeszcze mogę zrobić?
  4. Dzięki bardzo za odpowiedzi! W sobotę będę miał czas na przełożenie tego tłumika ale waży on ok. 7 kg. Jak to zrobię powiem co i jak może komuś się to przyda. Jak problem będzie dalej występował to co mogę zrobić - sprawdzić osiowość laserowo?
  5. Witam. Mam dziwna sytuację z Fz1 Fazer. Przy jeździe prosto (w sensie równo) zjeżdża lekko na prawo dlatego muszę go minimalnie przechylać na lewo żeby jechał prosto. Na oponach ślad lekko na prawej stronie. Jak na razie dużo kombinowałem z naciągiem łańcucha – te znaczniki, raz na prawo raz na lewo raz równiutko – nic to nie zmienia poza tym że ślad na oponie nieco w innym miejscu. Sprawdzane były lagi i półki – są ok. Ciśnienie w oponach – ok. Przy puszczaniu kierownicy paradoksalnie minimalnie znosi na lewo albo wcale nie znosi. Te objawy zauważyłem po zmianie tłumika z fabrycznego na przelot ale to chyba nie ma znaczenia. Macie jakieś pomysł co jeszcze to może być? Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki bo bujam się z tym tematem już kilka lat. Jeżdżę tak bo to znoszenie nie jest bardzo mocne, czasem coś podkręcę i sprawdzam czy się zmieniło i nie mogę za cholere dojść o co chodzi ani tego wyeliminować. Przez pierwszy rok tego nie było więc zakładam, że rama raczej prosta. Dzięki za ewentualne odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...