Skocz do zawartości

freszny

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia freszny

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Jak znaleźć kufer używany do wspomnianego modelu - nie mam pojecia na co patrzeć - ludzie piszą ze pasuje do cb500x ale np z 2021 roku etc. Na co zwracać uwagę, czy jest coś szczególnego czy jakiś rodzaj kufrów? Czy np takie cos jest ok? https://motoargo.pl/product-pol-194451-stelaz-kufra-centralnego-honda-cb-500f-13-15-cbr-500r-13-15-bez-plyty.html?country=1143020003&utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping I czy to duzy problem ze bez plyty? Pozdrawiam, Rafał
  2. Dzień dobry,Zaliczyłem glebę na CB500X przy hamowaniu ( za szybko wjazd w ulice i nie wzięcie pod uwagę, że ktoś może jechać z naprzeciwka ).Efekty poniżej - skrzywiona kierownica i światła, błotnik skrzywiony, wyrwany gwint z lusterkiem, jaką część musze kupić?Czy możecie doradzić jak to wyprostować? I jak wymienić tą częśc z gwintem lusterka, jak to się nazywa?Pozdrawiam,Rafał
  3. Hej @muuuuuu, Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź, dodałeś otuchy, Tak wajcha od biegów ( 😛) zakręcony w emocjach napisałem coś innego ale podobnego 😛. Rozebrałem motor i okazało się, że jak podpinam regulator napięcia to pali ten bezpiecznik, jak go odłączam to wszystko hula. Zamówiłem już nowy. Bardzo dziękuję. P.S Czy te wężyki to normalna sprawa że tak wiszą? Pozdrawiam Rafał
  4. Witam, mam honde CB500 z 93 roku, 160 tysięcy na liczniku. Dla mnie pierwszy motocykl, kupiony niedawno, dopiero ok 300 km zrobiłem nim.Na jednej hopce zwalniającej nagle motor mi się wyłączył. Okazało się że bezpiecznik główny 30stka zielona przepalony, Przy wymianie na nowy i zapięcu wtyczki od razu przepalany kolejny.Skoro grubszy temat to stwierdziłem że muszę motor przetransportować. I tutaj moja wina wiem że źle transportowałem ale teraz jak możecie to proszę o pomoc.Chodzi o to, że nie wchodząc w szczegóły(2 małych dzieci czekająca w kabinie dostawczaka który pozyczyłem w fotelikach oraz złe przewidzenie tego co będzie potrzebne do zabezpiczenia motocykla) skonczyło się tak że motor przewoziłem w pozycji leżącej - na lewym boku.W trakcie transportu okazało się że pod motocyklem wystają mi 4 kable/rurki przewody z których wyciekała beznyna oraz jeszcze coś. Benzyna zakręciłem ale to coś troche wypłynęło - chyba płyn chłodniczy. Dodatkowo wydaje mi sie że motor leżał na sprzęgle które wg mnie jest wciśnięte teraz bardziej niż zwykle.Zdjęcia w załączeniu.Czy mogę prosić o pomoc w tym jak się zabrać do naprawy? Coś tam kojarze, chętnie się douczę, martwie się że bardzo źle jest no ale zobaczę co napiszecie.Pozdrawiam,Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...