Skocz do zawartości

Bosston

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bosston

  • Urodziny 08/06/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XLR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4597131
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piła

Osiągnięcia Bosston

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam rowniez ten sprzecik, ale odblokowany :icon_razz: . Vmax 105, spalanie 3-5l (5 przy czestym odpalaniu na ssaniu i jezdzie ponizej 4 biegu). Czesci uzywanych wogle do niej nie ma. O nowe to tylko w serwisie mozna pytac (takie pierdolki jak: uszczelniacze zaworowe i tarcze sprzeglowe to sa w katalogach). Kiedys mialem problem z stukami w niej i myslalem, ze to zawor ale okazalo sie, ze to zacieral sie walek rozrzadu. Poprzedni wlasciciel wstawil nieoriginalna uszczelke i nie bylo smarowania. Walka nigdzie nie moglem dostac, wiec oddalem do regeneracji. Zmienilem tez lozyska. Tlok po 27 tys. bardzo male zuzycie mial. Pewnie nikogo to nie zainteresuje ale mam na sprzedaz stary modul do 80 km/h :icon_rolleyes:
  2. Wg mnie gutek_rapier moze miec racje :notworthy: W 2T istnieje cos takiego jak sprezanie zwrotne (w 4t zastapuja to zawory i przesuniete fazy rozrzadu) i bez dyfuzora silnik zassysa spowrotem powietrze, a takie miejscowe ochlodzenie moze bardzo wplynac na rozszerzalnosc metalu
  3. Witam. Mam pytanko odnosnie lancuszka rozrzadu, a mianowicie czy jezeli jest za luzny to moze spasc moc silnika i wystapic dosc mocne stuki w silniku? Czy przez nieszczelne uszczelniacze zaworowe tez moze spasc moc? Czy przy wymianie lancuszka trzeba wymienic napinacz (gdzies to wogle mozna dostac?)? Z gory dzieki za pomoc
  4. Tak mi sie przynajmniej wydaje, poniewaz lancuszek jest raczej w dobrym stanie (mocno napiety i nie zchodzi z zebatki). Zawsze myslalem, ze jak stuka zawor to trzeba zwiekszyc luz, bo wtedy znajduje sie w troche wyzszym polozeniu, ale moze? Czy moze cos sie stac z silnikiem jezeli bede regulowal metoda prob zwiekszania, zmiejszania?
  5. Witam mam problem z stukajacym zaworem. Aby zmniejszyc stuki musze zwiekszyc luz zaworowy czy zmniejszyc? Czy wymiana oleju tez mocno wplywa na stuki w silniku?
  6. Dzieki, tylko moj rok prod. to 2000 ale pewnie nie bedzie roznicy. Wogle skad masz te info, masz moze serwisowke??
  7. Witam, czy moze ktos wie jaki powinien byc luz zaworu ssacego i wydechowego w XLR'ce 125? Stukaja mi zaworki i chialbym wyregulowac ale nigdzie nie moge znalezc serwisowki a tymbardziej luzow. Dzieki z gory za pomoc PS. co ile km trzeba wymieniac lancuszek rozrzadu?
  8. Witam, czy moze ktos wie jaki powinien byc luz zaworu ssacego i wydechowego w XLR'ce 125? Stukaja mi zaworki i chialbym wyregulowac ale nigdzie nie moge znalezc serwisowki a tymbardziej luzow. Dzieki z gory za pomoc PS. co ile km trzeba wymieniac lancuszek rozrzadu?
  9. Bede musial zrobic szlif swojego mtx i zastanawiam sie co jest podane np. 'tlok 40,25mm' (zestaw z pierscieniami) czy to jest srednica cylindra do jakiego pasuje, czy moze rozmiar zew. pierscieni, czy moze tloka?? Bo jezeli tylko tloka to skad mam widziec czy bedzie pasowac??
  10. Dzieki za info. Czyli w sumie wyniesie mnie min. 200 zl. Ale chyba bede mial juz spokoj z cylindrem na jakies 10 tys. km??
  11. Witam. Prawdopodobnie bede musial poddac szlifowi mojego MTX'a. Czytalem w innych tematach, ze szlif 50ccm kosztuje ok. 30 zl, tylko czy do tego dochodza jakies pierscienie itp. bo z tego co wiem to wtedy trzeba troche wieksze, a czasami nowy tlok razem z pierscieniami. Z gory dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...