co do swap-a to mocowania sa takie same, nie pasuje oryginalny kolektor wydechowy z 750, nie pasuja kolektory ssace (te gumowe), jak zalozysz banditowskie to nie pasuje polaczenie z airboxem z 750, modul zaplonowy z 750 hula az miło, rozrusznik i alternator pasuja od 750. Ponadto airbox z bandita ma inny przelot, bo na tym z gsxr silnik sie krztusi i dusi, trzeba na wlocie zalozyc kryze zmniejszajaca ilosc wlatujacego powietrza, lub zalozyc gazniki z gsxr 1100, ale tego nie przerabialem. chlodnice oleju podpinasz z gsxr, jest wydajniejsza :), do tego proponuje zalozyc zestaw napedowy (zebatki) dedykowane b12, te od gsxr sa za szybkie, ponad 260 leci realnie, budzikowo zamyka budzik a wskazowka sie opiera na tym bolcu od ktorego sie zaczyna licznik :D
Spalanie? ok 6l/100, nie udalo mi sie zejsc ponizej nigdy, za to spalanie rzedu 10l/100 to mity, albo brak aerodynamiki w b12, mnie na odcinku autostrady 55km, gdzie jechalem nonstop 220-240km/h spalil 7,8l/100km, przy normalnym uzytkowaniu srednio 6,5l/100km.