Skocz do zawartości

redwater

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    OO
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mała wieś

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia redwater

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. co do swap-a to mocowania sa takie same, nie pasuje oryginalny kolektor wydechowy z 750, nie pasuja kolektory ssace (te gumowe), jak zalozysz banditowskie to nie pasuje polaczenie z airboxem z 750, modul zaplonowy z 750 hula az miło, rozrusznik i alternator pasuja od 750. Ponadto airbox z bandita ma inny przelot, bo na tym z gsxr silnik sie krztusi i dusi, trzeba na wlocie zalozyc kryze zmniejszajaca ilosc wlatujacego powietrza, lub zalozyc gazniki z gsxr 1100, ale tego nie przerabialem. chlodnice oleju podpinasz z gsxr, jest wydajniejsza :), do tego proponuje zalozyc zestaw napedowy (zebatki) dedykowane b12, te od gsxr sa za szybkie, ponad 260 leci realnie, budzikowo zamyka budzik a wskazowka sie opiera na tym bolcu od ktorego sie zaczyna licznik :D Spalanie? ok 6l/100, nie udalo mi sie zejsc ponizej nigdy, za to spalanie rzedu 10l/100 to mity, albo brak aerodynamiki w b12, mnie na odcinku autostrady 55km, gdzie jechalem nonstop 220-240km/h spalil 7,8l/100km, przy normalnym uzytkowaniu srednio 6,5l/100km.
  2. Ja mam silnik b12 w ramie gsxr-750, wydaje mi sie ze jesli jest ciezszy silnik b12 od 750 to niewiele. Moca fabryczna nie masz sie co przejmowac, wstawiasz w gazniki DJ stage3, filtry stozkowe podwojne K&N-a i wydech przelotowy, do tego ignition advancer i cieszysz sie 120 kuca na tylnym kole :icon_mrgreen: co przemawia za b12? dostepnosc mniejsze potencjalne przebiegi a jak trafisz to mozesz miec calkiem swiezy silnik jak ja 1 sezonowy z przebiegiem 10 tys. 1100 bedzie tak samo zakatowany jak 750
  3. no i nikomu nie chcialo sie fot strzelic. :lapad: juz nie potrzebuje.
  4. no i nastepny mnie nie zrozumial, nie chodzi mi o schemat bo schematy mam, tylko o fizyczne rozmieszczenie kabli we wtyczce, a tego nei ma w manualach. :) nikomu sie nie chce fotek strzelic ? :/
  5. witam potrzebuje fotografie wtyczki/wtyczek modulu zaplonowego (pod siedzeniem jest) tak zeby bylo widac kolory kabli. Jesli ktos ma bandita 1200 z lat 97-00 to bylbym wdzieczny za zrobienie fotek tym wtyczkom i podeslanie mi ich na adres [email protected] dzieki pozdrawiam Maciek
  6. to zdjecie z poprzedniej zimy, teraz jest umyty :icon_twisted:
  7. jak nie pamietasz ile ma biegow to skad pamietasz jak jezdzi :buttrock::P:P
  8. widac zes nie jezdzil nigdy na b12, bandit ma 5 biegow.
  9. ja mam silnik b12 w starym gsxr z 91 roku. roznica miedzy orginalnym silnikiem 750 a b12 kolosalna. 750 to typowa szlifiera ktora sie budzi powyzej 7 tys obr. natomiast b12 ciagnie od samego dolu, nawet lepiej niz silnik V2 z vx800. Charakterystyka prawie liniowa (odczucia), no i w koncu zamknalem budzik, ale budzik jak wiadomo oszukuje, poprzez GPS natomiast zmierzone 260 km/h, i bedzie wiecej, narazie zmodyfikowany tylko uklad wydechowy i gaznik, ale nie dopracowane to jeszcze wszystko, spodziewam sie wycisnac jeszcze wiecej z tego silnika. ps. aha i najlepsze w tym wszystkim jest to, ze wszyscy mnie ostrzegali ze to zarlok, a pali mi na trasie nawet ponizej 6 litrow, przy przelocie constans 170 km/h w 2 osoby i bagaz spalil 7,2 l/100km, przy ciaglym trzymaniu ponad 200, ok.220-240 jedna osoba z bagazem spalil 7,9l/100km. wiec nie jest tak zle, duze spalanie tego silnika to mit.
  10. nigdzie nie napisal ktory kierunek dala ciezarowka, przewaznie daje sie lewy kierunek jeden raz jako znak do wyprzedzania.
  11. a moze on poprostu skrecal w lewo ? ciezarowki musza nadrzucac stad ten zjazd na prawo a kierunkowskaz byl do skrecania a nie znakiem pozwalacjacym wyprzedzac ?
  12. cycki ? :notworthy: :notworthy: :buttrock: :bigrazz: :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...