Skocz do zawartości

pelen

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja:)
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia pelen

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jaki czujnik? Z tego co udało mi się dojść po kablach (wydaje mi się że to te dwa kable są za to odpowiedzialne) idą one do (chyba tak to się nazywa) elektromagnesu. Czy jest możliwe żeby to było uszkodzone? Jak to sprawdzić ewentualnie? Dzięki za odpowiedź;) Jaki czujnik? Z tego co udało mi się dojść po kablach (wydaje mi się że to te dwa kable są za to odpowiedzialne) idą one do (chyba tak to się nazywa) elektromagnesu. Czy jest możliwe żeby to było uszkodzone? Jak to sprawdzić ewentualnie? Dzięki za odpowiedź:flesje:
  2. Jaki czujnik? Z tego co udało mi się dojść po kablach (wydaje mi się że to te dwa kable są za to odpowiedzialne) idą one do (chyba tak to się nazywa) elektromagnesu. Czy jest możliwe żeby to było uszkodzone? Jak to sprawdzić ewentualnie? Dzięki za odpowiedź;)
  3. Witam. Mam taki problem. Mianowicie podłączyłem kostkę do zegarów w Bandicie 650 gdzie prędkościomierz jest LCD i podczas jazdy nie wyświelta mi się prędkość (wyświetlane jest ciągle tylko 0) i nie rośnie przebieg. Niby wszystko jest podłączone ok. Gdzie mogę szukać przyczyny? Dodam że kable są sprawne bo sprawdzałem na krótko. Z góry dziekuję za pomoc. Ewentualnie proszę o odpowiedź na [email protected]
  4. Witam. Sprawdzałem na postoju. Wkręca się tak samo, aczkolwiek wysoko go nie kręciłem. Wydaje zupełnie inny dźwięk przy podłączeniu tego kabelka niż jak chodzi przy odłączonym czyli normalnie. Pracuje jakby gdzieś uciekał prąd. Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie. Gdy łączę wszystkie kabelki (wychodzące z 2 kostek) z kabelkami wychodzącymi z kostki od zegarów (dodam że prędkościomierz jest LCD, obrotomierz analogowy) to silnik pracuje tak jakby był bardzo obciążony i wyświetla LCD wyświetla wszystkie dane. Gdy rozłączę tylko jeden kabelek odpowiedzialny za informacje które wyświetlają się na LCD silnik pracuje normalnie, jednak LCD nic nie wyświetla. Gdzie szukać przyczyny ? Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Widziało to kilka osób znających się na elektryce/elektronice ale nic nie pomogły.. Proszę o pilną pomoc. Mój mail [email protected] lub na forum. Z góry dziekuję bardzo i pozdrawiam pelen
  6. Czy nikt nic nie wie na ten temat? Pozdrawiam
  7. Nabyłem Bandita 650 z 2005r w wersji bez owiewki, niestety bez zegarów. Kupiłem zegary (używane ale bardzo krótko) od tego samego modelu ale od wersji z owiewką. Różnica z tego co zdążyłem się zorientować jest w wyglądzie przedniej obudowy i mocowań do stelaża. Problem pojawił się w momencie gdy zabrałem się do podłączenia ich. Okazało się, że "wtyczki" wychodzące z wiązki w motocyklu (dwie "wtyczki" prostokątne jednorzędowe)nie pasuje do wejścia w zegarach (dwa wejścia prostokątne dwurzędowe). Byłem z tym problemem w serwisie Suzuki, niestety nie potrafili mi pomóc gdyż nie posiadają książki serwisowej ze schematami do modelu 650 i nie wiedzą czy jest różnica w wejściu w zegarach do golasa a z owiewką. Zwracam się z prośbą do osób które mogłyby mi pomóc w rozwikłaniu tego problemu. Może ktoś posiada ten model Bandita lub miał podobny problem albo posiada wiedzę na ten temat bądź schematy, zdjęcia. W razie czego podaję swojego maila [email protected] Z góry dziękuję i pozdrawiam PS Swój post zamieściłem również w dziale mechanika ogólna ponieważ nie wiedziałem gdzie powinien się tak naprawdę znalaźć. Proszę tego nie komentować ponieważ jestem tu nowy ;) Pozdrawiam :)
  8. Nabyłem Bandita 650 z 2005r w wersji bez owiewki, niestety bez zegarów. Kupiłem zegary (używane ale bardzo krótko) od tego samego modelu ale od wersji z owiewką. Różnica z tego co zdążyłem się zorientować jest w wyglądzie przedniej obudowy i mocowań do stelaża. Problem pojawił się w momencie gdy zabrałem się do podłączenia ich. Okazało się, że "wtyczki" wychodzące z wiązki w motocyklu (dwie "wtyczki" prostokątne jednorzędowe)nie pasuje do wejścia w zegarach (dwa wejścia prostokątne dwurzędowe). Byłem z tym problemem w serwisie Suzuki, niestety nie potrafili mi pomóc gdyż nie posiadają książki serwisowej ze schematami do modelu 650 i nie wiedzą czy jest różnica w wejściu w zegarach do golasa a z owiewką. Zwracam się z prośbą do osób które mogłyby mi pomóc w rozwikłaniu tego problemu. Może ktoś posiada ten model Bandita lub miał podobny problem albo posiada wiedzę na ten temat bądź schematy. W razie czego podaję swojego maila [email protected] Z góry dziękuję i pozdrawiam PS Kupię do tego modelu uchwyt sprzęgła, błotnik przedni, kielichy do zegarów, osłonę kielichów i kilka innych części. Sprzedam kanapę pasażera do tego modelu (lekko rozdarta) oraz do modelu 600 (ostatni wypust) uchwyt sprzęgła (do wersji S) i błotnik przedni lub zamienię na w/w częsci do 650.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...