Skocz do zawartości

Mad Jaro

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mad Jaro

  • Urodziny 05/21/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nysa

Osobiste

  • Motocykl
    GSF 600 Bandit'ek
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Mad Jaro

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Czarnogóra jest piękna, ale już 2 raz w ulewach :D tam pogoda zmienia się co kilka godzin...górzysty teren, kanion piwy i tary miazga. Polecam
  2. Sprzedam SUZUKI Bandit 600N. Ostatni wypust olejaka 2005r. Przebieg 100% oryginalny 15000 mil. Jak go sprowadziłem to miał 3000 mil przebiegu. Motocykl w moich rękach od 2007r. czyli przeszło 7 lat bezawaryjnej jazdy. Wszystkie serwisy wykonywałem samodzielnie (jestem mechanikiem, nie ufam warsztatom) od zmiany filtrów, oleju przez regulacje zaworów, synchronizacje gaźników, montaże wszelkich akcesoriów etc. Co sezon motocykl miał wymieniany olej i filtr, obecnie jest zalany VALVOLINE SynPower 10W40 oraz filtr MANN. W 2012 wymieniłem akumulator i napęd. W zeszłym roku 2013 wymieniłem łożysko główki ramy (co sie okazało niepotrzebnie bo wystarczyło stare dokręcić), łożyska wraz z uszczelniaczami kół i zabieraka FAG, założyłem też stalowe przewody hamulcowe. W tym roku 2014 świece zapłonowe DENSO. Motocykl posiada unikatowy KOMPUTER pokładowy, który również samodzielnie został przeze mnie zaprojektowany i wykonany, wyświetla informacje takie jak: - temperaturę oleju - temperaturę powietrza - ilość paliwa w zbiorniku w L oraz przelicza na dystans do następnego tankowania - pokazuje napięcie ładowania - elektroniczny obrotomierz - SHIFTLIGHT (można ustawić przy jakich obrotach ma się zapalać dioda zmiany biegu) - WYŚWIETLACZ BIEGÓW Jak to działa można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=hyBWGk-jYgg Dodatkowo w motocyklu zamontowane są: - gmole - przewody hamulcowe w stalowym oplocie (przód i tył) - stelaż GIVI oraz kufer - owiewka PUIG - bardzo ładnie brzmiący tłumik LASER Napęd jest w idealnym stanie , zarówno zębatki jak i łańcuch (jeździłem z automatyczną olejarką), kloców odkąd go kupiłem nie wymieniałem (a jest jeszcze spora połowa) co też świadczy o stylu jazdy. Opona przód dobra, tył trzeba by już się rozglądnąć za nową. W sezonie przejeżdżałem około 2000km (mało jeżdżę z uwagi na pracę). Sprzedaję wyłącznie z powodu przesiadki na Bandit 1200S którego już kupiłem. Cena 9900 duża, ale kupujesz od prawdziwego motocyklisty, pewny sprzęt do którego nie będziesz musiał dokładać. Motocykl jest naprawdę zadbany i pracuje idealnie (znany na forum Polish Bandit Crew), żal mi się z nim rozstawać. Przygotowany do sezonu w 100%, miałem nim robić w tym roku Chorwację. Zapraszam na oględziny. http://otomoto.pl/show/preview/M4245835
  3. Odświeżam, może ktoś się skusi zapraszam na ogledziny.
  4. Mad Jaro

    MotoBałkany 2014

    Wybiera się ktoś 15 września, ja startuje z Nysy docelowo Chorwacja i Czarnogóra.
  5. Około roku między pracą, a domem. Nikt nie jest zainteresowany moturem ?
  6. https://www.youtube.com/watch?v=hyBWGk-jYgg&list=UUg32exEQeaQdAvI2src83nw
  7. Sprzedam SUZUKI Bandit 600N. Ostatni wypust olejaka 2005r. Przebieg 100% oryginalny 15000 mil. Jak go sprowadziłem to miał 3000 mil przebiegu. Motocykl w moich rękach od 2007r. czyli przeszło 7 lat bezawaryjnej jazdy. Wszystkie serwisy wykonywałem samodzielnie (nie ufam warsztatom) od zmiany filtrów, oleju przez regulacje zaworów, synchronizacje gaźników, montaże wszelkich akcesoriów etc. Co sezon motocykl miał wymieniany olej i filtr, obecnie jest zalany VALVOLINE SynPower 10W40 oraz filtr MANN. W 2012 wymieniłem akumulator i napęd. W zeszłym roku 2013 wymieniłem łożysko główki ramy (co sie okazało niepotrzebnie bo wystarczyło stare dokręcić), łożyska wraz z uszczelniaczami kół i zabieraka FAG, założyłem też stalowe przewody hamulcowe. W tym roku 2014 świece zapłonowe DENSO. Motocykl posiada unikatowy KOMPUTER pokładowy, który również samodzielnie został przeze mnie zaprojektowany i wykonany, wyświetla informacje takie jak: (mogę podesłać filmik jak to działa) - temperaturę oleju - temperaturę powietrza - ilość paliwa w zbiorniku w L oraz przelicza na dystans do następnego tankowania - pokazuje napięcie ładowania - elektroniczny obrotomierz - SHIFTLIGHT (można ustawić przy jakich obrotach ma się zapalać dioda zmiany biegu) - WYŚWIETLACZ BIEGÓW Dodatkowo w motocyklu zamontowane są: - gmole - przewody hamulcowe w stalowym oplocie (przód i tył) - stelaż GIVI oraz kufer - owiewka PUIG - bardzo ładnie brzmiący tłumik LASER Napęd jest w idealnym stanie , zarówno zębatki jak i łańcuch (jeździłem z automatyczną olejarką), kloców odkąd go pupiłem nie wymieniałem (a jest jeszcze spora połowa) co też świadczy o stylu jazdy. Opona przód dobra, tył trzeba by już się rozglądnąć za nową. W sezonie przejeżdżałem około 2000km (mało jeżdżę z uwagi na pracę). Sprzedaję wyłącznie z powodu przesiadki na Bandit 1200S którego już kupiłem. Cena 10500PLN, duża, ale motocykl jest naprawdę zadbany i pracuje idealnie, żal mi się z nim rozstawać. Przygotowany do sezonu w 100%, miałem nim robić w tym roku Chorwację.
  8. Mad Jaro

    Albania 2014

    Doozer kiedy dokładnie się wybierasz na Bałkany? Ja planuje 15.09. Chorwacja przelotem (tylko najciekawsze miejsca, Czarnogóra Kotor i Albania Ksamil (na dłużej)
  9. Mad Jaro

    Albania 2014

    A jak ze spanie i kwaterami ? Gdzie szukać, jak się porozumieć, przyznam się, że nie za bardzo u mnie z językami obcymi.
  10. Nie nie to nie kierownica. Ewidentnie widać że półki są krzywo razem z kiera.
  11. oczywiście nawet mogę pomierzyć miarką, ale to jutro jak zdąże, spróbuję jeszcze pożyczyć półki i przełożyć.
  12. Właśnie probowałem nawet luzować wszytko i na siłe ustawić koło w pozycji prostej z marnym skutkiem.
  13. No właśnie już chyba z 10 raz to wszytko składam i ni hu hu nie idzie dojść do ładu składu.
  14. Wygląda na to, że tak (ciężko to sprawdzić, ale przykładając coś płaskiego na to wygląda). Lagi lużno wchodzą w półki bez żadnych zacięć, dodam że w górną pókę laga wchodzi pasownie, a dolna półka ma jeszcze luz przed skręceniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...