Skocz do zawartości

Mietek19955

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki gs500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Giżycko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mietek19955

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Powodem było zwarcie masy z kablem żółtym przy ssaniu automatycznym przy gaźniku. . Ktoś dał trytytke i tym samym przeciął kable.
  2. Witam. Mam problem ze światłami w skuterze 4t z silnikiem 139 qmb. Wymieniłem stator na nowy bo oczywiście przy okazji nie było ładowania. Po wymianie ładowanie wróciło ale świateł nie ma nadal. Podłączyłem na krótko żarówkę do kabla żółtego i światła działają ale oczywiście bez regulatora pali ja za chwilę. Instalacja sprawdzona od statora przez regulator,włączniki i wszędzie jest przejście. Żarówki postojowe delikatnie tylko się świecą jakby prądy było mało ale to dziwne. Regulator oczywiście dałem nowy, miałem kilka na podmianę ale nic nie pomaga. Jeżeli postojowe się lekko palą czyli napięcie dochodzi ale żarówki oczywiście nie zasila ani przedniej ani tylnej. Stop i kierunki działają ale one są zasilane z akumulatora. Stator jest 4 pionowy. Dodam zdjęcie jak wygląda. I tu dodatkowe pytanie czy kabel żółty i biały powinny mieć przejście do masy ?tzn do magneta. Gdy kupiłem stator to przejścia do masy nie było a po paru minutach gdy silnik był odpalony przejście na masę już było ale ładowanie działa i czy to może być przyczyną że na kablu żółtym jest przejście na masę ? Link do zdjęć statorahttps://zapodaj.net/d81cd79c7a614.jpg.html
  3. Dokładnie takie. Dzisiaj spróbuję mu opuścić iglice i zobaczę jak się bd zachowywał.
  4. Świece były włożone oczywiście nowe jak i filtr powietrza. Pudło od filtra wszędzie szczelne. Zastanawia mnie właśnie czy kierować się od razu kolorem elektrody na nowych świecach. Dodam że kranik nie działa mi na on. Gdy jeździłem na on świece były całe białe bez okopconych środków i boków. Na pri zaczęły się robić czarne ale elektroda taka jak na zdjęciu. Dodam że zdjęcia robiłem też po ostrym katawaniu motocykla i od razu gasiłem i świece też tak samo wyglądają. Uszczelki w kolankach zmienię dziś na nowe i sprawdzę czy coś zmieni. Wydech też oryginalny i drożny. Sprawdzony był. I co zauważyłem to gdy gwałtownie dodam gazu to motocykl dławi się jakby właśnie zalewało go. A gdy dodaje stopniowo to wkręca się od dołu do góry identycznie.
  5. Witam. Mam problem. Zacznę od początku. Posiadam Suzuki gs500 92r. Sprężanie 10.5 bar. Problem jest taki że motocykl ma cały czas uboga mieszankę tzn. elektroda świecy jest szara a dookoła jest okopcone na czarno. Zawory ustawione, nowe zestawy naprawcze gaźników, dysze dokładnie takie same rozmiarowo jak były. Przed serwisem świece były idealnie brązowe. Niestety po czyszczeniu i wymianie środków gaźników nie mogę ustawić bogatszej mieszanki. Swieca notorycznie jest biała. Nie ważne czy dam większą dysze główna czy nawet podniosę iglice na maxa do góry. Wgl nie reaguje na regulację i cały czas ubogo. Membrany są w bdb stanie. Miał może ktoś taki problem ? Nie wiem już co może być. Pod względem lewego powietrza wszystko sprawdzone. Gdy przymykam dopływ powietrza powietrza świece gwałtownie robią się brązowe. Ale po przegonieniu motocykla 20 km świece robią się znowu białe. Poziom na pływakach według serwisu. Ma ktoś pomysł gdzie leży problem ? Siedzę tydzień czasu i nie mogę dojść co mu dolega . Wstawiam zdjęcia jak wygląda świeca po 20 km na wysokich obrotach. https://files.fm/u/gjrwjjgrh
×
×
  • Dodaj nową pozycję...