Skocz do zawartości

Czapla

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świebodzin

Osiągnięcia Czapla

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie zależy mi na wyglądzie sprzęta, on ma jeździć. Dobrze jeździć. Tyle w temacie.
  2. Już się dowiedziałem dokładnie, wszystko mam. Dzięki za radę. :lalag: To co wypisane w ogłoszeniu ... Po tym jak zakupiłem DRkę, sprzęt pojechał od razu do serwisu (w miejscowości Skąpe, ów mechanik od 20 lat siedzi w motocyklach, ma podpisaną jakąś umowę z Yamahą na dodatek) na 2 miesiące, tam został trochę rozłożony, regulacja zaworów, wymiana oleju, dla pewności sprawdzono stan głowicy - okazało się, że jest naprawdę w bardzo dobrym stanie. Później moto przeszło utwardzanie zawieszenia (twardsze sprezyny, gestrzy olej - przód), i utwardzono trochę tył. Całą "operację" prowadził mój sponsor AUTO MOTO Łabędzki www.motolagow.pl . Hmm myślałem, że każdy wie jak sprzęt był używany ... Przez cały sezon w terenie przejechałem nim MOŻE 150 km , reszta na asfalcie, trochę normalnych dróg (z lewą blachą) i (a żebyś wiedział !) parkingi i lotniska. Sprzętu używałem do STUNTu (co w żaden sposób negatywnie nie wpływa na silnik - DRka ma smarowanie w każdej pozycji). W 2005 roku jeździłem Yamaszką Neo's, na kole, wiadomo - skuter, mała moc, chciałem czegoś większego, jednak przesiadka od razu na jakiegoś ściga przy tym sporcie by mnie przynajmniej ... okaleczyła, więc potrzebowałem jakiś motocykl przejściowy i mój wybór padł właśnie na DR. Głównie nad tą decyzją zaważyła kasa (4T tańsze w utrzymaniu) i brak problemów z silnikiem przy jeździe na kole (wymuszone smarowanie). I w ten oto sposób zakupiłem w styczniu 2006 DRę, chciałem sprzęt, w którego nie będę musiał pakować kasy. No i trafiła się oferta, silnik po remoncie, dużo tuningowych gratów ... Pod koniec marca zacząłem treningi. W maju uszkodziłem linkę prędkościomierza (w sumie sama się uszkodziła, ja nie pomagałem), jednak że prędkościomierz w tym sporcie nie jest mi potrzebny to nie kupiłem nowej (tzn. chciałem ale nie mieli w Larssonie akurat ;]), korzystałem tylko z obrotomierza ... Później jeździłem bezproblemowo kilka miesięcy, zaliczając w tym czasie kilka mało groźnych upadków, przypominających raczej gleby parkingowe, gdyż wszystkie odbywały się przy prędkości poniżej 30-25 km/h. No i pod koniec listopada/początek grudnia kumpel namówił mnie na jazdę w terenie, było ~50 km/h, mokre liście, hamowanie, zakręt, gleba i połamana nóżka boczna (nadal zastanawiam się jak to się stało). Wtedy też obniżyłem cenę z 6000 na 5600 zł . Moto posiada trochę rys, zdarte boki manetek, nie ma nóżki (tamtą dałem do pospawania, pomalowałem, ale nie zakładam nawet, strach się bać jak ot tak zachce jej się pęknąć), i ma delikatnie wgniecony bak po prawej stronie od mojego kolana. Na sezon 2007 planuję Hondę CBR 600 F2/F3 (zależy co znajdę w dobrej kasie). Pewnie o czymś zapomniałem. Mogę Wam zarzucić trochę fotek jak chcecie.
  3. Hehehe, dzięki ;] Rejestrować nie będę rejestrował, po prostu kompletnie na to nie mam kasy teraz, a pożyczka raczej nie wchodzi w grę. Sprzeta za 5600 pogonię, niżej już nie zejdę (hah, wczesniej chciałem 6000, o ja naiwny), po prostu za 5500 na allegro stoi sprzet bez tuningowych gratów i bez papieru, a znowu za ~6400 chodzą świeżo sprowadzone z papierem, ale tez bez tuningu. Mój towar sprzedaje się coś o wiele za długo, bo od listopada O_o. I nawet jeszcze nikt nie przyjechać na oględziny ;/. Zdjecia są brzydkie czy co ? O_o
  4. Nie zarejestrujesz tego. Powiedzcie mi ... dlaczego nikt nie chce kupić mojej DRki ?! O_o No ja tego po prostu nie rozumiem. Taki fajny sprzet, a ludzie tylko dzwonią i nikt nie przyjezdza ;/
  5. Pochylasz się nad kierownicę, przesuwasz tyłek do przodu, gwałtownie odkrecasz manete, szarpiesz kierę do góry, odchylasz całe ciało szybko do tyłu i troche przesuwasz tyłek w tył (ale nie do końca - bez przesady :crossy: ), jakieś 10 cm wystarczy.
  6. Ok, troche prawdy. Ekipa Lawless.pl, czyli moja ekipa liczy 6 osób. Zwykle na pokazy wystawiamy 4 osoby i bierzemy za nie +/- 1000 zł + mamy darmowy wjazd na imprezę, na której robimy te właśnie pokazy. Jako że na zlocie winobraniowym mieliśmy robić pokazy "po koleżeńsku" odpuściliśmy tą kasę - chcieliśmy tylko 4 darmowe wjazdówki na zlot (z soboty na niedziele) za 4 osoby robiące pokaz. 4 x 40 zł (od piątku do niedzieli 80 zł, z soboty na niedziele 40 zł, tak wyglądał cennik) = 160 zł. Kilka dni przed pokazami dowiedzieliśmy się o normach, jakie postawił nam klub BACHUS, czyli dokładnie o tym co kazali nam zrobić, aby dostać wejściówkę (tylko wejściówkę - bez koszulki, znaczka itp. po prostu sam papierek na rękę i naklejeczka na moto). Te "normy" to m.in. 4 opony, które kazano nam spalić, kilka określonych tricków i jeszcze jakieś bajery, których już nie pamiętam. Ale licząc same opony + moja dętka w DR, którą musiałbym wymienić po skatowaniu gumy + benzyna = o wiele więcej niż 160 zł :buttrock: . Do tego dochodzą EWENTUALNE naprawy motocykla w razie gleby i narażanie zdrowia. Dokładać do interesu nie będziemy - zapłaciliśmy za 4 wejściówki, później pojechaliśmy troche pokrecić się na mieście i makro (skoro nie nalataliśmy się na pokazach, bo ich nie było), wieczorem wróciliśmy na zlot. Więc nie pisz mi, że my olaliśmy sprawę. :flesje: :( :P :D Pozdrawiam.
  7. TwisterZG a co z pokazami ? Reklamowaliście się, że jakieś będą pod auchan, w tamtym roku skutery, w tym roku nic ...
  8. mam mały problem ... jak wymienic klocki hamulcowe z tyłu ?
  9. Ja w nim nic nie robiłem ! Nie mam takiego talentu ;-) Wszystko zrobił bardzo pomysłowy mechanik z miejscowości Skąpe, wraz z synem Maxem ;-) (http://bikepics.com/members/maxster/05aerox/ -moto Maxa) Z tego co widzę nóżka hamulca jest nowa a klamka i linka (linka od sprzęgła) są od Yamaszki YZ 250 F ... EDIT: źle pisze ! jeszcze raz ... Nóżka hamulca jest oryginalna tylko przerobiona a linka dorabiana na zamówienie.
  10. o tutaj: ;-) http://img123.imageshack.us/img123/5973/dr...sdasdasd2dt.jpg http://img123.imageshack.us/img123/827/new...ew5asdfe3nn.jpg jak nacisnę klamkę linka ciągnie za koniec nóżki hamulca tylnego (nie wiem jak to sie fachowo nazywa ;]). W enduro taki sposób działa, jednak w duzych scigach raczej nie daje rady ...
  11. http://img461.imageshack.us/img461/6308/dr10sl.jpg http://img463.imageshack.us/img463/1096/dr29nr.jpg http://img463.imageshack.us/img463/6349/dr30ll.jpg http://img507.imageshack.us/img507/4777/dr40xt.jpg http://img507.imageshack.us/img507/6775/dr53qm.jpg http://img507.imageshack.us/img507/507/dr70ci.jpg http://img507.imageshack.us/img507/3305/dr89ke.jpg http://img513.imageshack.us/img513/4997/dr98vd.jpg
  12. Mam nalane troche więcej oleju, ale dokładnie nie wiem ile. Po prostu więcej ;-) bede miał dzisiaj troche fotek ... ale to dopiero wieczorem ;-)
  13. Spoko, przednia opona jest na sprzedaż, praktycznie nówka 90% kostki ... Dzisiaj zrobie foty. Na autodrom nie przyjade póki jako tako nie opanuje DRki - bo nie ma co zaczynać treningi jeśli nie zna sie moto ... Czyli gdzies w pod koniec marca zawitam w ZG ;-)
  14. za drogo ... foty mojej dr z 22 lutego: http://img473.imageshack.us/img473/2696/new19li.jpg http://img389.imageshack.us/img389/8685/new25uo.jpg http://img473.imageshack.us/img473/6347/new33zk.jpg http://img474.imageshack.us/img474/3199/new40lj.jpg http://img474.imageshack.us/img474/1897/new52mq.jpg http://img389.imageshack.us/img389/6629/new68ki.jpg http://img474.imageshack.us/img474/2824/nwe76cl.jpg http://img389.imageshack.us/img389/456/p10...304509tm0tf.jpg przerobiony do stuntu .... i jeszcze jedno: wiecej moze jak utwardzic zawieszenie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...