Skocz do zawartości

ziom890

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia ziom890

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Chodziło mi o to że ktoś może mi zaproponować 125 ale 2t które jest bardziej dynamiczne niż 125 4t i jest to o wiele łatwiejsze rozwiązanie bo jest wiele takich co ma wpis w dowodzie 15km tylko że w kw. Ale ja tego nie chcę ponieważ 300 w 4t będzie bardziej ekonomiczne niż 125 w 2 t dokładnie to miałem na myśli a i osiągi też będą na plus dla 300 w 4t niż 125 2t.
  2. Nawet jeżeli piszesz poważnie i się nie nabijasz ze mnie to nie interesuje mnie aż taka modyfikacja chce motor ekonomiczny i w dalekie trasy 300 a nawet 250 w zupełności wystarczy aby jechać sobie 110 i nie pałować sprzętu gdyby mnie interesowało spalanie rzędu 7 litrów wziąłbym 125 dwusuw i po frytkach. Kolejna sprawa niema aż tak głupich policjantów żeby nie załapali że 600 to nie 125. Obmyślam pomysł w miarę inteligentnej modyfikacja a nie pchanie silnika o 4 razy większej pojemności i robienie z siebie i kogoś przysłowiowego idioty:)
  3. Witam! Chciałbym zakupić motocykl 125 koniecznie 4 suw i teraz tak jeżeli chodzi o ramę podobają mi się trzy motocykle Yamaha yzfr 125 Kawasaki Ninja 125 Oraz Aprilia Rs4 125 sęk w tym że zależało by mi na większej mocy lecz nie interesują mnie dwusuwy i teraz moje pytanko jet takie czy do któregoś z tych motocykli da się przełożyć motor od jego większego brata np do yzfr silnik od r3 czy do kawasaki silnik od ninja 250 zachowując przy tym wszystkie oryginalne owiewki żeby nie rzucało się to w oczy. Ewentualnie jeżeli nie ma takiej możliwości to czy jest jeszcze jakiś inny nie Chiński motocykl przypominający wyglądem powyższe a w którym taka modyfikacja jest możliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...