
krajos3
Forumowicze-
Postów
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wąbrzeźno
Osobiste
-
Motocykl
ZX10r, CR500
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia krajos3

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
strzelanei w wydech przy rozruchu honda cr
krajos3 odpowiedział(a) na krajos3 temat w Mechanika Motocykli 2T
Problem rozwiązany. Wymieniłem dysze wolnych obrotów na większą i jest ok. -
strzelanei w wydech przy rozruchu honda cr
krajos3 odpowiedział(a) na krajos3 temat w Mechanika Motocykli 2T
Dźwignią ssania w tym modelu jest możliwość ustawienia wolnych obrotów. Na tym filmiku to to można zobaczyć w 13 min. Ale to dotyczy PJ. Aktualnie mam zamontowany PWK. W PWK śruba nr 17 czyli skład mieszanki mam wykręconą na 0,5 obrotu. Czy w związku z tym dysza wolnych obrotów nie powinna być większa? -
strzelanei w wydech przy rozruchu honda cr
krajos3 odpowiedział(a) na krajos3 temat w Mechanika Motocykli 2T
Tu na schemacie jest gaźnik KEIHIN PJ który występuje w standardzie. Mam założony teraz KEIHIN PWK. Chociaż objawy na tych gaźnikach są takie same. Ja mam wrażenia jakby właśnie było za mało paliwa w mieszance przy rozruchu. Jak poziom paliwa w PJ był ustawiony w taki sposób, że przy dodaniu gazu przelewało paliwo przez przelew to rzadziej występowało strzelanie. Co do śruby od wolnych obrotów to w PJ to jest nr 8. W PWK jest oddzielna śruba do wolnych obrotów i ssania. Co do ustawień gaźnika to jak iglica była na drugim położeniu od góry to odpalałem go z manetką odkręconą na maksa. Teraz gdy zabezpieczenie zmieniłem na drugie położenie od dołu to nie odpalę go z manetką odkręconą na maksa. Dla jasności strzelanie występuje wtedy kiedy manetki nie ruszam. -
strzelanei w wydech przy rozruchu honda cr
krajos3 odpowiedział(a) na krajos3 temat w Mechanika Motocykli 2T
Tak ma ssanie. Oczywiście rozruch z użyciem ssania. -
witam mam problem z hondą cr przy próbie uruchomienia strzela w wydech. Jak zmniejszę o 2 obroty śrubę wolnych obrotów wtedy opali i muszę znowu wykręcić tą śrubę. Początkowo podejrzenie padło na elektrykę ale cały zapłon został wysłany do zakładu, który się zajmuje diagnostyką i zostało stwierdzone, że parametry mieszczą się w normie. Jaka może być przyczyna?
-
witam jakiś czas teamu robiłem inspekcje silnika mojej kawasaki zx10r z 2005 r. Po zdjęciu kolektora wydechowego zauważyłem że trzonek zaworu wydechowego ma kolor czerwony zastanawiam się czy jest to normalne? Silnik pracuje równo, nie dymi, nie pobiera oleju.
-
witam Spod pokrywy zaworów miałem wyciek i postanowiłem wymienić uszczelkę. Po zdjęciu pokrywy zwróciłem uwagę na zawory membranowe znajdujące się pokrywie. Pozycja w jakiej się znajdują powoduje że jak wdmuchuje powietrze to zawór się otwiera a gdy wciągam powietrze to zawór się zamyka. W serwisowe nie znalazłem zdjęcia ani opisu dotyczącego położenia tego zaworu. Jedynie znalazłem w necie schemat na aukcji pokrywy zaworów. Z tego zdjęcia wynika, że położenia moich zaworów było prawidłowe. Przy wyższym ciśnieniu w silniku zawór się zamyka. 🤔 Chyba powinien się otwierać.
-
masz racje czy gdy kręcę magnetem w prawo czy w zmienia kąt zawsze w ta samą stronę.
-
Czy jeśli założyłbym stator odwrotnie tzn. obrócił go o 180 stopni, wtedy będzie teoretycznie założony w odpowiednim kierunku. Czy to powinno rozwiązać problem zbyt późnego zapłonu?
-
witam w moim motocyklu (tj. husqvarana) jest zamontowany zapłon od kx 250 https://gmoto.pl/stator-iskr-modul-cewka-suzuki-rm250-kawasaki-kx,215709.html?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dF2Lx8uB_7cdFqImyQ6-JLMozusM65aNTxmQ_WVlEdZApqijBL7AKxoCxAYQAvD_BwE . W kawasaki zapłon jest zamontowany z lewej strony silnika, w husqvarnie natomiast z prawej strony. Motocykl ma problem z wkręceniem się powyżej 5000 obrotów/min. Jak zauważyłem na lampie stroboskopowej zapłon jest opóźniany w miarę zwiększania obrotów, a powinien być przyspieszany. Czy zmiana samego modułu od husqvarny pomoże?
-
okazało się że listki od membrany były pęknięte
-
Witam. Problem z odpaleniem Husqvarny cr 250. A mianowicie rozleciał się zawór membranowy, wymieniłem listki. Brak jakiegokolwiek prześwitu gdy go biorę pod światło. Ogólnie silnik po r jużemoncie, kompresja bardzo dużą. Zaobserwowałem że świeca nawet na ssaniu jest sucha. Gdy zdjąłem wydech i świece i kopałem kopke to widac że paliwo idzie w wydech gdy tłok idzie w dół. Z otworu na świece nie widać żeby paliwo leciało.
-
witam czy ktos stosował tłok namura? Mam problem z ustaleniem który pirsciań jest górny a który dolny. W instrkcji jest napisane że pierscienie są inaczej oznakowane. W paczce pierscie sa tak samo oznakowane. Może nie ma znaczenia który jest u góry a który na dole?
-
Niby silnik pracował ok do czasu awarii. Poprzedni właściciel zrobił około 10 h wcześniej nowy tłok, ja przejeździłem może z 2 h. I podczas ostatniego wyjazdu wypadł uszczelniacz wału od strony magneta, przez skrzynie korbową dostał się bród z magneta i tłok się zatarł. I zastanawiam się co mogło być przyczyną wyplucia uszczelniacza.
-
już nie wiem co może być źle policzone. Średnica cylindra wynosi 67,4 mm, wysokość od DMP do górnej krawędzi cylindra bez uszczelki 72,4 mm. Co daje pojemność 258 ccm. Pojemność głowicy wynosi 16 ccm (wstrzyknąłem płyn chłodniczy strzykawka z wkręconą świecą). Przyjmując uszczelkę 0,6 mm objętość uszczelki wynosi 2,13 ccm. objętość DMP = 258+16+2,13=276,13 objętość GMP = 16+2,13=18,13 276,13/18,13 = 15,2 Co jest źle policzone? Denko tłoka jest proste. Myślalem że może tu jest błąd ale przeglądając Internet to tłoki są z prostym denkiem.