Skocz do zawartości

snakee15

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warsaw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia snakee15

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam chciałbym się was poradzić drodzy forumowicze bo mam problem z moją Aprilką. Podczas jazdy cały motocykl rytmiczne podskakuje/szarpie/trzepie ciężko to określić, w każdym bądź razie nie da się komfortowo podróżować bez trzepania kierowcy głównie to czuć na kierownicy i rękach, ciekawa sprawa jest, że najmocniejsze odczucia są w okolicach od 40-70km/h powyżej 100 te objawy się uciszają choć dalej występują to tak prawie nie zauważalnie. Pierwsze co sprawdziłem to czy felgi są proste, na oko podczas ruchu jest bez zastrzeżeń, wulkanizator też zastrzeżeń nie miał, opony również nie mają jakiś garbów ani nie są zdeformowane, nawet się pokusiłem na ponowne wyważenie przedniego koła. Zrobiłem serwis lag bo jeden uszczelniacz puścił, dostały cały komplet z olejem, tam też nic niepokojącego nie znalazłem. Sprawdziłem łożysko główki ramy czy ma luz i czy nie zacina się w środkowej pozycji i jest ok. Później zainteresowałem się napędem, no i zastanawiam się czy tutaj pies nie jest pogrzebany, nagrałem krótki filmik jak zachowuje się napęd na nazwijmy to stopce centralnej 🙂 dodam, że podczas jazdy i obciążenia kierowcy tez tak samo skacze. Film ----> https://www.youtube.com/watch?v=h7K_DzXNOKg Na tym nagraniu widać nawet jak cały motocykl skacze, no i na moje oko tak napęd nie powinien się zachowywać, zwłaszcza, że sprawdziłem sobie na innym motocyklu gdzie jest świeży napęd i takiego zjawiska nie było, rzeczy które świadczą, że jest on do wymiany to nierównomierny naciąg łańcucha w jednym miejscu jest ciaśniej a po przekręceniu koła w innym jest luźniej, druga sprawa to dosyć donośny szum łańcucha podczas jazdy, no i właściwie tyle bo tak wizualnie to on, jak i zębatki prezentują się całkiem ładnie. Kombinowałem z naciąganiem łańcucha, później z tymi śrubkami co ustalają czy koło idzie prosto(na nagraniu są ustawione po tyle samo mm na prawa i lewą stronę) i nic to nie dało. Ciśnienie w oponach też zwiększałem, zmniejszałem, bez efektu. Teraz kluczowe pytanie czy tu winny jest napęd tym moim problemom? i druga sprawa czy ten napęd kwalifikuje się do niezwłocznej wymiany? Podeśle jeszcze fotki, jak wyglądają zębatki. ----> https://zapodaj.net/fe557ae4e12f4.jpg.html ----> https://zapodaj.net/8ad2e79a09bc7.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...