Skocz do zawartości

trampek

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    wszystko co na 2 kolach sie toczy
  • Skąd
    Elbląg

Osiągnięcia trampek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Używam Just One Easy. Kask ogólnie jest ok. Wygodny w używaniu, otwieranie i zamykanie kasku jedną ręką podczas jazdy nie sprawia żadnych problemów. Co do wentylacji jest aż za dobra, strasznie wieje przed szybą tak że w chłodniejsze dni nie da się jeżdzić bez kominiarki, za to w lato jest przyjemnie. Poważną wadą jest duży hałas w porównaniu z kaskami integralnymi .
  2. http://www.ptm.pl/pl/index.htm kupiłem tam zestaw dynojet do gs500e. Do zestawu dołączona jest instrukcja montażu niastety dość lakkoniczna i po angielsku. Zestaw założyłem sam, w gs-ie jest to dość proste ale trzeba mieć wakuometry bo w prawie każdym przypadku trzeba zmienić położenie wyjściowe śruby składu mieszanki (ilość obrotów wykręcenia) a co za tym idzie zsynchronizować na nowo gaźniki
  3. będzie chodzić, i nie trzeba będzie lać mixolu, wystarczy olej rzepakowy w paliwie :)
  4. Pipcyk dobrze mówi. Ja podejrzewam że dłuższa świeca będzie także zakłócać przepływ mieszanki a także spalin. Zaburzenia przepływu spowodują spadek mocy. W najlepszym wypadku będzie to tyle samo co zyskałeś przez zwiększenie stopnia sprężania. Powinieneś Yago wsadzić świecę zalecaną przez producenta.Ja proponuję NGK B8HS lub B8HVX. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę czy świece są oryginalne japońskie ponieważ NGK z fabryk w tajlandi,chin i innych krajów są gorsze niż krajowa ISKRA
  5. kawasaki to padaki yamaha to fortepian ma maże ktoś coś na hondę? :D
  6. nie kupuj innych niż olejaki :D Ja mam gsxf'a już cztery lata i nie narzekam.
  7. witam. Uzupełniając wypowiedź Kazmir'a, w silnikach chłodzonych cieczą równie niebezpieczne jest przedostawanie się płynu chłodzącego do oleju a także do cylindrów.Myślę że każdy wie czym to grozi. Natomiast jeśli chodzi o silniki chłodzone powietrzem to wydaje mi się że przez nieszczelności dostawać się będzie zanieczyszczone powietrze. Skutki są takie jak byśmy nie używali filtra powietrza.Nie można też pominąć faktu iż słabo sprężona mieszanka nie ulegnie spaleniu .Część tego paliwa wydostanie się przez układ wydechowy, część przez nieszczelność w uszczelce natomiast pozostałość "ścieknie" po cylindrze rozcieńczając olej (inaczej mówiąc zrywa się "film" olejowy).
  8. Zobacz na http://olivieeeer.free.fr/gs500e/access/34ch.html ale sam jeszcze tego nie robiłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...