Skocz do zawartości

rafal9000

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wroclaw

Osiągnięcia rafal9000

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. To najprawdziwsze dane, sam opracowywałem. Rekordów było o wiele więcej, ale to już po odsianiu reszty
  2. Na potrzeby zakupu zrobiłem sobie takie opracowanie danych (pierwsza kolumna to ten sam ID co w URL do oferty np. otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-650-super-stanbez-wkladuory-lakier-z-niemiec-ks-serwisowa-ID6CZIys. ) Wybrałem v-strom 650, 1 generacja z 2004-2011, bo podoba mi się wygląd i jest w miarę sporo ofert. Bardziej odpowiedni byłby dla mnie Versys (typowo szosowy) ale problem w tym że 2 pierwsze generacje są brzydkie i ofert niewiele. Poniżej są linki i metaanaliza danych z otomoto. Jest około 11 ofert na teraz + 2 już sprzedane - wszystkie są wstępnie określone przezemnie jako dobre oferty (wszystkich ofert jest około 40 na teraz, z czego 20 z pułapu cenowego 10-15k). Typowa cena dla v-strom 650 z tej generacji to 11-15 k pln. Mógłbyś rzucić okiem i określić listę od najlepszej do najgorszej oferty. Posortowane od góry od najlepszej opcji do najmniej interesującej. (1 kolumna to ID z odnosnika - pogrubione poniżej) linki 11 aktywnych (wybrane 4 najlepsze) https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-650-super-stanbez-wkladuory-lakier-z-niemiec-ks-serwisowa-ID6CZIys.html#475cfd88cb https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-dl-650-v-strom-650-raty-nr-kat-88-ID6DQVag.html#aa219fa28d https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-suzuki-dl-650-vstrom-tankbag-torby-boczne-gwarancja-raty-ID6Dg3IW.html#127e91dd9 https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-made-in-japan-oryginalny-przebieg-ogloszenie-prywatne-ID6DRuZD.html#475cfd88cb i 2 sprzedane w ciągu ostatniego tygodnia (w tabeli po id mozna zobaczyc jakie miały podstawowe parametry) https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-v-storm-650-dl-bezwypadkowy-bez-wkladu-gotowy-do-jazdy-raty-oryginal-ID6DQb1h.html#475cfd88cb https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-v-strom-650-ID6Du6My.html#475cfd88cb a tutaj mozna znaleźć wszystkie których kryteria są wstępnie ok https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/suzuki/dl/od-2004/?search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=15000&search%5Bfilter_float_year%3Ato%5D=2011&search%5Bfilter_float_engine_capacity%3Afrom%5D=500&search%5Bfilter_float_engine_capacity%3Ato%5D=750&search%5Border%5D=filter_float_price%3Aasc&search%5Bcountry%5D= Screenshot - mała baza testowa (mogę sobie filtrować i sortować dowolnie taki zestaw danych). Przedostatnie 3 kolumny to cena, przebieg i rocznik. Jeżeli ktoś chce, mogę udostępnić więcej danych.
  3. Cześć. Od 2017 jeżdżę Hondą Varadero 125 xl. Poza oczywistymi zaletami jak fajny wygląd, niskie spalanie, świetny do dużego miasta, niezbyt awaryjny Varadero ma niestety też wady: nie nadaje się na autostrady, całkowity brak mocy, dość ciężki (chociaż mi to nie przeszkadza), niestabilny przy silnym wietrze. Od paru lat myślę o tym aby kupić normalny motocykl aby pojechać nim w rodzinne bieszczady. Na początek podam kilka modeli które podobają mi się z wyglądu + odpowiadają moim potrzebom. adventure (touristic/touring enduro) + yamaha tenere xtz 660 + yamaha super tenere xtz 750 (zdjęcie poniżej) + suzuki v-storm dl 650 + honda transalp 600v (1989) + honda transalp xl 600 + honda transalp xl 650v + bmw gs750 sport touring + VFR800 (bardzo mi się podoba ale nie wiem czy to dobry pomysł) + kawasaki Versys + yamaha tracer Przykładowo które motocykle odpadają (nie dlatego że mi się nie podobają, to raczej byłby 2 motocykl w garażu): typowo sportowe, nakedy, choppery, lekkie enduro. Moje cechy . moje doświadczenie 3 lata jazdy w każdych warunkach (gorące sierpniowe lato, jesien, ciemna noc, autostrady, śliska nawierzchnia, listopadowa głęboka noc) 2 poważniejsze ślizgi, 1 urwany podnóżek . wzrost 180 cm . siła fizyczna sam podnoszę Varadero jak mi spadnie . waga 65 kg Poniżej podałem szczegółową specyfikację motocykla. cechy najwazniejsze . cena 6000-9200 . styl użytkowania motocykl jako narzędzie . priorytet charakteru turystyk > tourer > sport > enduro . przeznaczenie na co dzień, wyjazdy krótkodystansowe, turystyka wojewódzka . ile kilometrów rocznie pewnie 3000-4000, . bezawaryjnosc preferowalnie japońskie . moc/pojemność szczerze nie znam sie, miedzy 500-800 cc bedzie ok, średnie 600-650cc/500-800cc, >50KM . komfort powinien sie nadawać na 100km bez przerwy i 400 km na strzał + możliwa spokojna jazda w deszczu . waga coś wyśrodkowanego . przyspieszenie coś normalniejszego niż 125cc . pozycja jazdy wyprostowana lub lekko pochylona . wyglad bardzo podobaja mi sie gs1200, lubię wygląd starszych motocykli, zwłaszcza te z Dakar-Paris . parking mile widziane: odporny na stanie na zewnątrz i na deszcz (rdza etc) . pogoda także jazda w deszczu . temperatury od 3C wwyż (posiadam jednoczęściowy kombinezon motocyklowy) . drogi zwykłe, szuter, autostrada . miejsca duże miasta, autostrady, wsie, tereny górskie (bez offroadu) . styl jazdy powinno dac sie nim jezdzic ekonomicznie (90-140kmh, z vmax na np. 170kmh), powinien też być zdolny do agresywniejszej jazdy . wyposażenie ogrzewane manetki . rok produkcji chętnie kupię starszy motocykl, byle to miało sens . przebieg nie interesuje mnie, o ile robi to sens . spalanie najlepiej aby miał mozliwosc jazdy ekonomicznej (jak suzuki v-storm 4.5l/100km) ale poza tym aby mozna bylo nim normalnie jezdzic . zawiszenie waham się między niższym zawieszeniem (jak w VFR) a typowym enduro . samodzielna naprawa tak, jeżeli nie skomplikowana . wysokość siedzenia jak w Varadero lub ew. niższa cechy pozostałe . vmax 170kmh . bak standard . uniwersalnosc mysle ze kazdy motocykl poza sport bike i cruiserami i czystymi enduro jest dość uniwersalny . opony semi slick prawdopodobnie . marka preferowalnie japońskie . trwałości prawdopodobnie tylko japońskie (chociaż mogło się coś zmienić w ciągu tych paru lat) . właściwości jezdnych standard . kosztów eksploatacji standard . spalanie standard . osiągów standard . brzmienie standard (chociaż vtec fajnie brzmi) . cel: dlugie trasy tak . cel: miejski tak . cel: touring tak . cel: cargo bez przesady . sterownosc (skrecanie) mile widziana lepsza niż w suzuki bandit . prowadzenie mile widziane . hamowanie abs – jezeli mozna . modyfikacje - . pasażer nie (może być 2 miejsce ale nie musi) . chłodzenie może być powietrzem (nie mam zamiaru smażyć silnika) . gaźnik czy wtrysk wtrysk prawdopodobnie . czy są wibracje standard . zaawans. elektronika wolałbym nie (awaryjność) . ochrona trakcji - . nowy typ wyswietlacza - . abs mile widziane . cruise control - Kiedyś widziałem taki motocykl na żywo - niesamowicie mi się podoba (oprócz VFR) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...