Skocz do zawartości

Leyo

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Pannonia 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    opolskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leyo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. W tej drugiej połowie internetu rzeczywiście jest od zawalenia stretch tanków - ale na zdjęciach. Większość jest do H-D a jak się trafi coś do Yamahy (bo tego szukałem) to opcja na zamówienie okazuje się taka bardziej teoretyczna - sprawdzałem! Trochę łatwiej o przedłużkę, ale DragStar to jednak też kawał kloca wiec zrezygnowałem z niego tak jak z VTX-a Bardziej przekonuje mnie opcja z Volusią. Osłony z widelca można oczywiście zdjąć, chociaż odsłonięte golenie w Volusi dziwnie wyglądają. Przełożenie baku z M800 wiąże się też z przekładka licznika i kierownicy. No i oryginalna lampa Volusi tez do wymiany (nie pasuje mi do wizji). Ale może to wszystko okazać się tańsze i łatwiejsze niż wymiana samego widelca w Intruderze, zwłaszcza że szprychy pozwalają na wymianę tylko felgi, wiec będzie łatwiej z kołem i z przodu i z tyłu. Podsumowując, Volusia w oryginale średnio mi się nie podoba (zanim zacznę przeróbki będę musiał bujać się tak jak jest) ale jej nie skreślam. Musze przekalkulować co jest dostępne i za ile.
  2. Dlaczego nie VL 800? M.in. dlatego, że z przodem będzie ten sam problem. Volusia ma wprawdzie tradycyjny widelec ale z osłoniętymi lagami a ja chcę mieć gołe customowe. Więc w Volusi widelec też do wymiany. Poza tym Volusia ma inny bak. Niby szczegół, ale dla mnie bardzo istotny. Bak musi być koniecznie w postaci "garbatej" łezki - a taki w zasadzie mają seryjnie tylko dwie maszyny - właśnie M800 i Honda VTX 1300. Z Hondą miałbym znacznie mniej roboty. Z przodu tylko kosmetyka, a z tyłu tez chyba byłoby łatwiej, bo można prawie bez przeróbek wstawić koło z VTX 1800 (widoczne amotyzatory jestem w stanie zaakceptować). Honda jest gaźnikowa (dla mnie to zaleta), a co najważniejsze to bardziej mi odpowiada pozycja jaka mogę na niej przyjąć. Ma tylko jedną, za to dyskwalifikującą wadę, albo to raczej ja mam tę wadę - zbyt duży respekt do masy VTX-a. Warunki fizyczne mam idealne na skoczka narciarskiego (na dżokeja chyba jestem za wysoki). Dla mnie nawet M800 jest sporo za ciężki, ale na sto dwudziestce piątce nie zamierzam jeździć, więc padło na Intrudera M800. Uprzedzając ewentualne sugestie, od razu odpowiadam, że VS800 nie biorę pod uwagę. Wiem, że to dobra łatwa w prowadzeniu maszyna, z rewelacyjnym silnikiem, ale nie pasuje mi taka stylistyka. Vulcany 800 i 900 też z rożnych względów mi nie leżą. Chciałbym uzyskać efekt zbliżony do tego: https://faction.jp/gallery/2863 To akurat DragStar 1100. Trudno mi ocenić zakres przeprowadzonych modyfikacji, ale wiem że zamontowany na nim bak jest nieosiągalny - przynajmniej nic takiego nie znalazłem, a przegrzebałem już pół internetu. Sam na pewno takiego nie "wyklepię"
  3. Przymierzam się do zakupu Intrudera M800 (zdarzają się tez oznaczenia M50, VZ800) z zamiarem customizacji. W pierwszej kolejności chciałbym coś zrobić z przodem. 1. Minimalny zakres modyfikacji to wymiana przedniego koła na większe o średnicy 19". Oryginalne jest dla mnie zbyt baloniaste. Wiem, że większe koło nie wejdzie pod błotnik, ale ten jest zdecydowanie do wywalenia więc to nie problem. Czy do oryginalnego widelca pasuje koło z innej maszyny? 2. W bardziej ambitnej wersji myślę o wymianie teleskopów. Zawieszenie typu upside-down jest za mało klasyczne. Czy w oryginale półki można będzie zamocować inne lagi np. z kawasaki VN 900 Custom?. Pewnie nie bo lagi są duże cieńsze niż golenie, ale może ktoś wie czy do ramy z tego intrudera pasuje kompletny widelec z innego motocykla. 3. Do jakiej szerokości można powiększyć tylne koło bez przerabiania wahacza? No i z czego to szersze koło dopasować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...