Jump to content

[email protected]

Forumowicze
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About [email protected]

  • Rank
    CZYTACZ - zupełny świeżak

Informacje profilowe

  • I like
    Gulgot
  • Skąd
    Ustka

Osobiste

  • Motocykl
    Honda st 1300 2006
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    +48734793880
  • Skype
    brak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki. Regulowałem obroty parę razy. W instrukcji podają ,że wolne 1250-1300. I jak jest ok to tak ma. Od soboty rozpoczynam akcje. Oby pogody nie było, bo już mnie korci.
  2. Hej. dzięki za pytanie. Jeśli chodzi o światła i licznik to nie przygasają. Jak nie zgaśnie to chodzi poniżej 1000 obr z tendencją spadkową już na ssaniu. Bywa, że chodzi przez chwilę aż nagle zgaśnie. Potem aby odpalić musze dodawać gazu i trzymać ręcznie na wyższych obrotach. Czuć ewidentne dławienie i zły zapach spalin. Ale to tylko jak jest gorąco powyżej 25 st. C. Zaznaczam, że gdy mu przejdzie po jakimś czasie to mogę jechać 300 km i jest ok. Powtarza sie to znowu na drugi dzień po wystudzeniu silnika. Nie ma dziwnych dźwięków z silnika. Żadnego stukania itd. itp. hooj wie. Świece nowe. Fakt, że ma już 88.000 i nie wiem kiedy były robione zawory lub przepustnice. Przebieg realny, bo moto kupione za granicą i w chwili zakupu taki był u komornika. Zresztą nie bierze oleju kompresja zdrowa. wał i sprzęgło ok. Żadnych wibracji podczas jazdy. Nawet jak jadę z tą przypadłością to powyżej 2500 obr. w ogóle tego nie czuć i zapie**ala ino roz!.
  3. Mam nadzieję, że to tylko elektryczny problem!. Dzięki! Jak naprawię na pewno się odezwę i opiszę co było przyczyną. Najchętniej oddałbym moto do kompleksowego serwisu. Zawory luzy, wszelkie synchronizacje i weryfikacje rozrządu oraz napinaczy. W Ustce i Słupsku można naprawić HD oraz kewaya lub keeweya. Tak czy inaczej ceny są zaporowe.
  4. Kontrolka wtrysku gaśnie. Nie ma komunikatów o błędach. Kolega też ma ST i u niego jak wystąpił problem z wtryskiem kontrolka FI mrugała kodem. Tak czy inaczej kupiłem sobie miernik, książkę serwisową i będę sprawdzać. Myślałem też o czujniku temp spalin, czujniku zasysanego powietrza, bo jak jest gorąco to ten objaw występuje zawsze. Poniżej 20 st'C nigdy. Po nitce do kłębka nie da sie inaczej. Fujowo, że raz jest dobrze , a raz źle. Dzięki za podpowiedź. Jadę z tymi kablami. Pozdrawiam
  5. Temat z lata 2020. Rano temp 25 St.C. po odpaleniu silnik pracuje tak jakby na ssaniu, a po pewnym czasie pracuje tylko po dodawaniu gazu inaczej gaśnie. Nawet po przejechaniu 15 km też tak pracuje , a czasami zgaśnie na światłach. Po 20 - 30 km, a czasem więcej nagle jest ok. . Wiosną, Jesienią problem znika i moto pracuje jak nowe. ktoś coś?
×
×
  • Create New...