Skocz do zawartości

mateusz786

Forumowicze
  • Postów

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLE 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krosno Odrzańskie

Osiągnięcia mateusz786

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Naposz do mnie na priv. Może jakoś się dogadamy ;)
  2. Czołem :biggrin: Trafił do mnie silnik TDM 900 2008r i chciałbym go odpalić na gaźniku (oryginalnie jest na wtryskach). Moje pytanie jest następujące; Czy tam jest zwykły moduł zapłonowy czy może jakiś bardziej skomplikowany sterownik lub komputer? Ponieważ nie wiem czy w ogóle warto inwestować w instalacje do tego silnika. I czy w ogóle ten silnik ma prawo pracować na Gaźniku ? Pozdrawiam.
  3. W KLE Tłoki chodzą na przemian, iskra jest potrzebna co 180 stopni obrotu wału korbowego czyli musi być na 2 cewkach.
  4. Z projektem sobie poradzę, ale myślałem o module z Kawasaki KLE 500 bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, jest na jednym czujniku i silnik jest dwucylindrowy wszystko się zgadza ale moduł w KLE ogranicza obroty (odcina zapłon) przy ok. 11000 obr/min a silnik xvs nawet tyle nie wykręci czy to będzie jakiś problem? i czy jest jakiś sposób aby odcięcie pojawiło się wcześniej np. przy 6 tyś ?
  5. Toś mnie nastraszył :blink: Lepiej będzie chyba poszukać modułu który będzie działał bez tego paska...
  6. A może wiesz gdzie wycieli by mi taki pierścień na koło magnesowe ? Zlecił bym wykonanie pierścienia na koło z xvs z takimi samymi wypustami (razem z tym podłużnym) tylko te odpowiedzialne za moment iskry w innych odpowiednich miejscach.
  7. A Jeżeli nie będzie tego podłużnego wypustu tylko 2 zwykłe kwadratowe dające sygnał do iskry to może być problem z poprawnym działaniem modułu ?
  8. W gpz jest jeden moduł ale pracuje na dwuch czujnikach więc raczej nie obsłuży mojego zapłonu. W takim razie od jakiego moto szukać modułu ? Jeszcze jedno pytanie. Od czego jest ten podłużny pasek na magnecie ? to magneto GPZ i czy jak w xvs nie będzie takiego długiego paska to nie będzie przeszkadzać ?
  9. Nie ogarniam jeszcze do końca tych modułów (uczę się dopiero). Myślałem o pozostawieniu tego oryginalnego pojedyńczego czujnika tylko nie do końca rozumiem różnice między jednym modułem a dwoma. Dwa moduły wymagałyby 2 czujników, a jeżeli chcem pozostawić ten jeden czujnik to muszę połączyć to z jednym modułem ale od jakiegoś dwucylindrowca. Dobrze rozumiem ? ;)
  10. Jak już będę miał ogarnięte koło magnesowe czyli 2 punkty odpowiadające za iskrę to lepiej iść w stronę jednego modułu czy dwóch chińskich ?
  11. Źle się wyraziłem pisząc "zaślepić" :biggrin: chodziło mi raczej o to aby usunąć niepotrzebne zęby w jakiś sposób.Gdyby czujnik odczytywał tylko pierwszy i ostatni ząb to po połączeniu z jakimś modułem lub dwoma chińskimi mogło by to działać. Są to tylko moje przemyślenia i chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat :wink:
  12. Z tego co wydumałem to pierwszy i ostatni ząb tego wieńca odpowiadają za momenty iskry w pierwszym i drugim cylindrze. Jak by "zaślepić" pozostałe zęby i połączyć to wtedy z jakimś modułem lub dwoma? czy w ten sposób nie ma to szansy działać ?
  13. Nie liczyłem. Jutro policzę. Ale czujniki z GPZ mogą działać poprawnie na tym kole magnesowym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...