Well, te palak nie wzbudza mojego zaufania ale moim zdaniem trzeba wyprobowac to w calosci. Ewentualnie sprawdzic czy kolyska SteadyStand nie wejdzie w rynne.
Nie wiem na ile dobre/stabiln masz mocowanie przedniego kola. Jezeli motocykl utrzymywany jest w pionie z odpowiednio stabilnie to pas zalatwia sprawe.
Na przod idzie kolyska SteadyFix. Jestes z Wawy to zapraszam do Nadarzyna na pomacanie. Zaraz wrzuce wiecej zdjec. Mediakit: http://motokofeina.pl/systemy-mocowania-motocykli-tyrefix-steadystand-fixed-brakefix-flexirail/ Zestawy kolyska na przednie kolo + szyny do mocowania pasow + pas na tylne kolo + blokada hamulca w promocyjnej cenie 850 zl. To samo osobno 1020 zl. Ilosc zestawow mocno ograniczona.
Gdyby ktos cos to mamy juz w magazynie kilka produktow Acebikes: Pas do szybkiego mocowania przedniego/tylnego kola. TyreFix Szyny na podloge do szybkiego przypiecia motocykla. FlexiRail SteadyStand Fix: kolyska na przednie kolo - cynkowana wiec nadaje sie takze na przyczepe/lawete Blokada dzwigni hamulca - BreakeFix.
Po pierwsze elastycznosc. Dzisiaj masz adapter do R6 jutro do S1000RR. A podstawa ta sama. Po drugie adapter robi tez na podnozek - motocykl sam stoi jak na kosie po wlozeniu samego adaptera. Przy Bike Tower i podobnych (co widac zreszta na filmie Bike Tower) motocykl musi stac sam a ty musisz trafic podnosnikiem w rame - totalnie bezsensowne rozwiazanie w torowym motocyklu (IMO). Wypasc nie wypadnie - caly podnosnik ma ujemny kat pochylenia czyli terzeba sie bardzo postarac zeby motocykl spadl. Zapraszam do siebie - bedziesz mogl sie pobawic 1liftem.
A ja o mocowaniu na busie/przyczepie: ktos ma i uzywa takiego rozwiazania? http://www.acebikes.com/en/transport-service/tyrefix-tie-down-system/ 350 zl. Warte czy nie?
Ja mam w stanie 1 podnosnik 1lift.eu. 300 ojro. Jest lepszy od np. Bike Tower bo czesc wsuwana w rame jest jednoczesnie kosa do postawienia motocykla. Sam uzywam na torze, w warsztacie i do zimowania.
Owszem, te na 10Hz maja przy 200km/h dokladnosc 5m. Ale te najnowsze (Start NEXT) pracuja juz na 50Hz a to oznacza dokladnosc 110cm przy 200km/h. Mysle, ze na potrzeby amatorskie i doskonalenie techniki jazdy to az nadto :).
Ja nie namawiam,ja informuje :) Laptimer z datalogginiem to bardziej telemetria niz sam laptimer. I nie wymaga bazy wiec nie masz zmartwien zwiazanych z zasilaniem :)