a skąd taki pomysł? Przegrzewa ci się? Jaką max.temperature oleju osiagasz? Ja u siebie ledwo troche ponad 100, co jest normalną temperaturą dla oleju.
Nie spotkalem sie nigdy z wentylatorem chlodnicy oleju w motocyklu i moim zdaniem silnik chlodzony powietrzem, mający dodatkowo chlodnice oleju nie wymaga takiego wentylatora...
wykręciłeś te wewnętrzne, poziome srubki imbusowe? Jesli tak, to musisz szarpnąć do góry, bo samo nie zejdzie. Wlew wchodzi bardzo pasownie i ma oring, który mógł sie z czasem lekko przywulkanizować do baku.
jak wypada przy nim ss800? Mam na oku takiego w wersji z regulowanymi zawieszeniami, alumioniowym wahaczem i z kolami marchesini. Warto brac? Rozwazam tez ss900 ( bo na ds-a mnie nie stac ) Duza roznica w osiagach pomiedzy 800, a 900?
Po odkreceniu wlewu z klapka, pod spodem masz wewnetrzny pierscien, ktory jest przykrecony takimi schowanym malenkimi imbusami. Odkrecales je? jesli nie, to sprobuj odkrecic i powinno zejsc.
ale ściemniacze - moje średnie spalanie z całego sezonu to 5,4 l/100, a na oponach pirelli angel gt mam juz nalatane 8 tys km i jeszczen kilka następnych tysięcy wystarczą... jestem w trakcie projektu...jak skończę, to sie pochwalę.
dzięki za opinię! Powinien chyba tez prześwit wzrosnąć bo koło ma większy promień...Zwiększa się kąt główki ramy, maleje wyprzedzenie - z punktu widzenia śmigania po winklach powinna to być dobra zmiana :)
a do ilu cali masz poszerzoną felgę? I w jakim sensie gorzej chodzi po zakrętach? Trudniej złożyć, trudniej utrzymać w pochyleniu, czy mniej stabilnie? Jak z prześwitem? Na większej i szerszej oponie powinien chyba wzrosnąć?
może głupie pytanie, ale czy z prostą kierą tak samo wieje na warriorze jak z tą oryginalną? Mam na myśli tak powyżej 120 km/h...Tak się zastanawiałem, czy prosta kiera nie rozbijałaby troche naporu powietrza :)