Skocz do zawartości

Marass1991

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati 800SS i.e '04
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pakość

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marass1991

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, mam problem z czujnikiem stopu z przodu a mianowicie, jakoś czas temu wysiadł mi stary czujnik więc wykręciłem go I sprawdziłem czy to czujnik oby napewno, zetknąłem dwa kable które wychodzą z instalacji od tego czujnika i świeci wszystko tak jak powinno. Tylny czujnik wariował także, ale po odłączeniu przedniego działa normalnie. Kupiłem nowy czujnik na przód ale dzieje się to samo jak było, przed wymianą, bezpieczniki wszystkie całe. Ktoś ma pomysł co to może być bądź dlaczego?
  2. W zasadzie nie grzeje mi się i również osiągamy lekko powyżej 100 stopni. Pierwszy raz mam styczność z takim chłodzeniem więc stąd też moje pytanie i brak wiedzy tutaj się pojawiło ale już coś wiem
  3. Witam, jak w temacie, ktoś może myślał nad montażem wentylatora chłodnicy oleju w 800 supersport dla lepszego chłodzenia oleju szczególnie w taki upał jaki mamy obecnie w mieście? Może ktoś już zainstalował coś takiego u siebie chchciałbym poznać opinię i ewentualnie jaki wentylator był by najlepszy, w sensie moc i wielkość
  4. Tak imbusy wszystkie wykręciłem i gdy próbuję wyciągnąć całą wkładkę to z jednej strony się unosi bo widać a z drugiej trzyma, też tak sądziłem że mogło się coś zwylkanizować, bądź też mógł być już rozbierany wlew ponieważ gdy sprawdzę od środka to czuć jak by klej. Sądzę że ktoś lekko mógł posmarować (chyba że to fabryczny) bądź też metalowy oring trzyma ponieważ też jest ale od środka.
  5. Wszystko odkręciłem i nadal siedzi ten wewnętrzny pierścień jak i zewnętrzny. Wydaje mi się po obserwacjach i po tym jak się zachowuje po próbie wyjścia że to musi być wklejone
  6. Witam czy ktoś może rozbierał zbiornik przy 800SS '04? Chodzi mi o wyciągnięcie wkładki całej z góry by móc dostać się do pompy paliwa i moc rękę włożyć do zbiornika. Odkręciłem wszystkie śróbki które tam są ale pierścień nadal siedzi w zbiorniku i nie mam pojęcia czy to jest może wkładne czy też może odkręcane. Próbowałem na różne sposoby ale żaden nie działa a niechce na siłę nic bo zbiornik nie jest tani dzięki z góry za info jakie kolwiek
  7. Dzięki za info takich konkretnych info było mi trzeba, 10W-50 zamówiłem, również nie lubię marznąć i w zasadzie też tylko po mieście jazda chodź w zasadzie taka zrównoważona, między miastami po wiochach też się jeździ. Więc dzięki wszystkim za pomoc ale naprawdę to trudny temat gdy chcemy jak najlepiej dla naszych maszyn a rynek olejowy jest duży
  8. Serwisówka pokazuje 10W-40 przy moim przebiegu, a szczerze każdy mi poleca inny olej niż shell co powinien być, szczerze temat olejów jest naprawdę głęboki i szeroki i ciężko dopasować coś idealnego dla naszych maszyn, chyba że to tylko mnie sprawia problem
  9. Właśnie posiadam chłodzenie olejem, wybacz nie zaznaczyłem tego i się zastanawiam czy są jakieś różnice bądź może nie wiem w tym wypadku może gęstość i lepkość inna będzie, bo nie słyszałem by były specjalnie oleje do silników chłodzonym nim, a bynajmniej do gej pory nie potrzebowałem tej informacji
  10. Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy jest różnica w oleju dla silników chłodzonch cieczą(płynem) powietrzem, a silników chłodzonch olejem? Chciałbym kupić Repsola 10W-40 i mam 40tyś przebiegu. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...