Piotrek_Stg Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Pytam bo jakiś czas temu wymieniałem własnie wypalona i nie chcę tego robic drugi raz. Sa upały a ja mam ostatnio bardzo luźny nadgarstek :biggrin: wiec czesto jest tak ze temp silnika 4/5 skali a ja spod swiateł jeszcze ostro cisne (bo np koles z boku bmw 5 z dużą tubą i boje sie ze jak bede jechal kolo nigo to mi plastiki poodpadaja:) ) do rzeczy: Jak ta uszczelka pod głowicą sie wypala:czy?1. stopniowo, w miare ostrego podkładania na dość ciepłym silniku, jej struktura stopniowo sie narusza, przepala sie coraz bardziej i puszczaczy?2. struktura uszczelki pozostaje nienaruszona i ma cały czas pełną wytrzymałość pomimo wysokiej temp. i obciązenia az do momentu krytycznego kiedy spontanicznie nagle puszcza? proszę o odpowiedź kogoś kto ma w tym temacie pojęcie(mechanika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.