Skocz do zawartości

jaki jest mechanizm wypalania uszczelki pod glowica?


Rekomendowane odpowiedzi

Pytam bo jakiś czas temu wymieniałem własnie wypalona i nie chcę tego robic drugi raz.

 

Sa upały a ja mam ostatnio bardzo luźny nadgarstek :biggrin: wiec czesto jest tak ze temp silnika 4/5 skali a ja spod swiateł jeszcze ostro cisne (bo np koles z boku bmw 5 z dużą tubą i boje sie ze jak bede jechal kolo nigo to mi plastiki poodpadaja:) ) do rzeczy:

 

Jak ta uszczelka pod głowicą sie wypala:

czy?

1. stopniowo, w miare ostrego podkładania na dość ciepłym silniku, jej struktura stopniowo sie narusza, przepala sie coraz bardziej i puszcza

czy?

2. struktura uszczelki pozostaje nienaruszona i ma cały czas pełną wytrzymałość pomimo wysokiej temp. i obciązenia az do momentu krytycznego kiedy spontanicznie nagle puszcza?

 

proszę o odpowiedź kogoś kto ma w tym temacie pojęcie(mechanika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...