ja002 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 jezeli zatrze silnik 4T w skuterze (1 cyl.) to musze wymieniac wal??? kumpel chce jakis zatarty skuter. w 2T to trzeba tylko cyl i tlok. na co trzeba uwazac przy takiego typu kupna motorów. na co zwracac uwage przy remoncie silnika chlodzonego cieczą???http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M794208 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 a z jakiej racji w 2T tylko tlok i cylinder ? wal czy to w 4T czy to w 2T jest tak samo wrazliwy na zatarcie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja002 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 ja jakos w swoim 2T robiełem juz 2 remonty i jakos walu nie musilem wymieniac. pytam sie czy w 4T trzeba wyminiac wal bo jest inna budowa niz w 2T?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 wal w 4t jest zamocowany jest na lozyskach tocznych lub slizgowych(panewkach) jezeli tłok/cylinder zatra sie w 4t(co sie zadko zdzarza z powodu dobrego smarowania) to zazwyczaj panewki na wale tez leca i wal do regenracji....ale roznie naprawde roznie to bywa, 2t jest smarowany tlyko mieszanka tak wec do zatarc dochodzi o wiele czesciej...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.