Skocz do zawartości

zatarcie silnika


ja002
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jezeli zatrze silnik 4T w skuterze (1 cyl.) to musze wymieniac wal??? kumpel chce jakis zatarty skuter. w 2T to trzeba tylko cyl i tlok. na co trzeba uwazac przy takiego typu kupna motorów. na co zwracac uwage przy remoncie silnika chlodzonego cieczą???

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M794208

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z jakiej racji w 2T tylko tlok i cylinder ? wal czy to w 4T czy to w 2T jest tak samo wrazliwy na zatarcie .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wal w 4t jest zamocowany jest na lozyskach tocznych lub slizgowych(panewkach) jezeli tłok/cylinder zatra sie w 4t(co sie zadko zdzarza z powodu dobrego smarowania) to zazwyczaj panewki na wale tez leca i wal do regenracji....ale roznie naprawde roznie to bywa, 2t jest smarowany tlyko mieszanka tak wec do zatarc dochodzi o wiele czesciej......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...