cezsek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam.Po "długołykendowym" wyjeździe (a raczej w jego trakcie) moja Berta dostała dziwnej przypadłości. W trakcie jazdy, w momencie wrzucania "piątki", dźwignia zmiany biegów "zapada" się w dół (wbijam piętą).To znaczy, nie zapada się całkiem, ale nie ma tego oporu, który był wcześniej. Bieg wchodzi normalnie, tylko dźwignia leci dalej. Po lekkim cofnięciu jej w kierunku "czwórki" opór jest, jak wcześniej.Mam nadzieję, że dość jasno opisałem objawy...Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?Za wszelkie sugestie będę wdzięczny. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 warto byłoby sprawdzić czy automat zmiany biegów nie stracił ogranicznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 A coś bliżej? Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Wielokarb nie jest zniszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Wielokarb nie jest zniszczony?Nie. Tu raczej wszystko w porządku. Jutro chyba rozbiorę to coś, w czym schowane są te ustrojstwa łączące dźwignię zmiany biegów ze skrzynią. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 pod deklem od strony dźwigni zmiany biegów powinien być autonat. należałoby zdjąć dekilel, wymątować automat i dokładnie mu sie przyjżeć. ograniczeniem może też byś jakiś aluminiowy element karteru który sie wytarł. ja zaczą bym od tego.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.