alexrafi Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Witam jak w temacie jak odblokować Hondę CBR F2 95r Proszę o pomoc. Jakie podciśnienie powinno być na wakuometrze i ile obrotów na śrubach od powietrza Pozdrawiam. Edytowane 18 Maja 2008 przez alexrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Sposoby blokowanie mocy mogą być 3 główne: gaźniki, wałki rozrządu lub moduł. Najpierw sprawdź czy przepustnice się do końca otwierają, lub czy na króccu ssącym między gaźnikiem a głowicą nie ma zwężki. Jeśli nic takiego nie występuje, możesz pomierzyć wysokość krzywek na wałkach rozrządu i porównać z danymi serwisowymi. Jak i to jest ok, spróbuj podpiąć moduł z innej F2 i zobacz czy ma prawidłową moc. Jak wykluczysz wszystkie powyższe możliwości, najprostszą drogą będzie zakup gaźników z nieblokowanego egzemplarza. Co do podciśnień, do nie ma określonej wartości. Po prostu na wolnych obrotach na każdym zegarze masz mieć identyczne podciśnienie, a sama jego wartość zależy od kilku innych czynników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a sama jego wartość zależy od kilku innych czynników. Podziękował jeśli ktoś wie dokładnie jak odblokować proszę pisać. wartość w większości zależy od zużycia tłoka i pierścieni jak się nie mylę :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 I jeszcze od tego jak ustawisz wstępne uchylenie przepustnic, od luzów zaworowych itd. A dokładnie jak odblokować to raczej nikt ci nie powie, bo mogło być blokowanie zarówno przed sprzedażą, jak i po niej, np jak helmut kupił motocykl od innego a nie miał odpowiedniej kategorii itd. Podałem ci możliwe opcje, więc sprawdź najpierw tą najprostszą, czyli gaźniki, czy jest pełny przepływ mieszanki do cylindrów. To jest najbardziej prawdopodobny sposób blokowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.