piotrek2345 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Mam problem z kołem magnesowym w aprili RS chce je zdjąc zeby zobaczyc w jakim stanei sa magnesy, poniewaz kiedys mialem aprilia future i wykleił sie jeden magnez....Sprawa byłaby prosta gdyby nei to ze te koła sa całkiem inne i nie wiem jak to koło zablokowac i w ktora strone trzeba krecic ta śrube zeby ja odkrecic.Gdyby to był lewy gwint powinien miec takie naciecia na nakretce, ale wiadomo ze roznie to bywa .Moze ktos z Was rozkrecał takei koło w aprilia rs 125 99r rotax 122 chyba http://img151.imageshack.us/my.php?image=koomagnesoweel6.jpg Jak najlepiej zablokowac jeszce to koło w rotaxiee 123 nei bylo problemu z zablokowaniem a tutaj troche sie pojawia problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ja w tym samym silniku blokowałem silnikiem np. wcisnołem bieg i utrzymało koło samo, normlanie sie odkręca ale jak nie masz sciągacza koła to sie nawet nie bierz za to..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Sciagacz dorobie ale pierwsze musze ta nakretke odkrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo40 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Tak jak Ci mówie klucz nasadowy i wrzuć bieg i tyle wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Nie ma ktos mzoe serwisowki to aprili rs z 99 roku ??? bo w manualu nic nie jest napisane Nie wie ktos na 100% w ktora strone trzeba krecic ta srube na magnecie zeby ja odkrecic jedni mowia ze to jest prawy gwint drudzy ze lewy teraz juz nei wiem a nei chce zerwac gwintu bo to juz nei sa zarty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 MOim zdaniem normalny gwint prawy. Ja blokowalem u siebie silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 na 99%prawy ja blokuje zawsze dorobiona blokada normalna swieca z przspawana srubka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) W ten sposób poddajesz dużym obciążeniom łożyska wału korbowego, korbowodu, sam korbowód oraz tłok. Nie muszę chyba pisać o dalszych konsekwencjach. Edytowane 8 Maja 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.