max264 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 chlopaki powiem wam tak. to wina samych tarcz. przerabialem to wielokrotnie.zajmuje sie remontem tych sprzetow. tarcze made in taiwan sa grubsze niz powinny. trzeba je niestety zeszlifowac by uzyskac odpowiedni luz na koszu. kazda tarcze z 2 stron trzeba zeszlifowac papierem sciernym. kladziemy papier na rownej plycie i szlifujemy z kazdej strony. zdejmujac kosz sprzegla sprawdz na jego powierzchni stykowej z walem czy nie ma sladow objechania i sprawdz stan naciec na wale. 2 sprawa dokrecajac kosz sprzeglowy juz na slimaku od obrotomierza nie uzywac oryginalnej podkladki sprezystej bo sie gowno warte. poszukaj w sklepie normalnej podkladki sprezystej pod wymiar walu. jest tam bodajrze m 13 chodz reki nie dam sobie uciac bo nie pamietam dokladnie. nastepna sprawa jest pozadne wyregulowanie slimaka od sprzegla. jezeli wszystko zrobisz tak jak napisalem unikniesz problemow ze sprzeglem. jak cos to wal na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.