wiesiekh Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam!Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 PowitacWitam!Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!Nie jestem bardzo doświadczony ani nie mam VN-a ale to nic :) Zarowki sa dwuwloknowe w przednich kierunkach, bo jak sam zauwazyles, masz wersje USA. Powinny sie swiecic przy wlaczonych swiatlach wlokna 5W. Nie swieca sie, bo moze ktos je odpial zeby bylo zgodne z polskimi przepisami.Walenie w wydech jest spowodowane najczesciej nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym (prawidlowo powinno sie dawac nowe uszczelki przy kazdorazowym demontazu wydechu - kto tak robi?). Uszelnij starannie caly wydech - powinno ustapic.Zaplon bedzie pewnie elektroniczny wiec nie bedziesz mial przerywacza ani kondensatora tylko impulsator i modul zaplonowy - nic sie tam nie powinno regulowac.Pozdrowic i do zobaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.