Skocz do zawartości

Zasilanie kierunkowskazów


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.

Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?

Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?

Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?

Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitac

Witam!

Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.

Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?

Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?

Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?

Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!

Nie jestem bardzo doświadczony ani nie mam VN-a ale to nic :)

Zarowki sa dwuwloknowe w przednich kierunkach, bo jak sam zauwazyles, masz wersje USA. Powinny sie swiecic przy wlaczonych swiatlach wlokna 5W. Nie swieca sie, bo moze ktos je odpial zeby bylo zgodne z polskimi przepisami.

Walenie w wydech jest spowodowane najczesciej nieszczelnosciami w ukladzie wydechowym (prawidlowo powinno sie dawac nowe uszczelki przy kazdorazowym demontazu wydechu - kto tak robi?). Uszelnij starannie caly wydech - powinno ustapic.

Zaplon bedzie pewnie elektroniczny wiec nie bedziesz mial przerywacza ani kondensatora tylko impulsator i modul zaplonowy - nic sie tam nie powinno regulowac.

Pozdrowic i do zobaczenia

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...