Digidy Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam, Co zrobić jeżeli PZU bardzo mnie wkurzyło przy wypłacaniu odszkodowania? ( musiałem się o nie ubiegać kilka razy )Wg mnie zrobili to celowo, gdyż właściciel pojazdu nie zał sie na ich sztuczkach, ale z grubsza wyglądało to tak:- zły lakier w kosztorysie, pominięte uszkodzenia, które były widoczne gołym okiem, nie policzenie VAT-u) Czy napisanie skargi na nich coś da?? Czy zwrócą kasę za przegląd auta?? (przekroczyło 2 tys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Można było nie zgodzic się z wyceną i zarządać ponownych oględzin pojazdu, nie wynika z Twojego postu czy samochód jest już naprawiony czy nie, jeżeli nie to ponowne ogledziny, napisz coś więcej. Jeżeli chodzi o vat to rządają rachunków i wtedy zwracają wartość brutto ale jest to bezpodstawne, chyba że auto jest ubezapieczone w wartości netto np. firmowe wtedy vatu nie wyplacą wcale. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam, Pieniądze wypłacili tylko, że gdybym się nie ubiegał i nie pisał do nich to by udawali, że wszystko jest ok., Auto nie było naprawiane ( jest zarysowany bok) ale można z tym jeździć. Czy napisanie skargi za celowe wprowadzanie ludzi w błąd coś da??Bo jak się upomniałem to szybciutko dopłacali kase ( moja racja była za każdym razem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ubezpieczyciel ma obowiązek wypłacić bezsporną część odszkodowania w terminie 30 dni, bezsporna znaczy taka jaką oni akceptują, napisanie skargi nie zaszkodzi ale czy odniesie spodziewany skutek niewiadomo, trzeba chyba pisać żeby coś zmienić. Jeżeli zdecydujesz się na napisanie skargi to albo zawieź ją osobiście w 2 egzemplarzach i poproś o potwierdzenie przyjęcia, albo wyślij listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w skardze zaznacz, że oczekujesz pisemnej odpowiedzi, jak bedziesz miał potwierdzenie jest niemalże pewne, że otrzymasz odpowiedź ze stanowiskiem ubezpieczalni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.