HawK Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Motocykl w stanie idealnym – zakupiony od 1 go właściciela w 2005 roku – niemiecka książka serwisowa. Biorąc pod uwagę idealny stan wizualny motocykla postanowiłem doprowadzić go do takiego samego stanu technicznego. W sezonie 2006 motocykl przeszedł gruntowny przegląd / remont w profesjonalnym serwisie.W przypadku jednocylindrowego silnika XTZ po przejechaniu ok. 50 tys. km wymianie podlega tłok i pierścienie z tego też względu wymieniłem tłok i pierścienie na kuty zestaw WOSSNER’a.Zestaw ten zwiększa żywotność, podnosi kompresję oraz osiągi motocykla.Wymieniono również łańcuszek rozrządu, uszczelniacze, łożyska wału oraz kilka innych komponentów mających na celu wyeliminowanie jakichkolwiek napraw w najbliższej przyszłości.Silnik jest praktycznie nowy ! Dzięki tym wymianom i prawidłowemu dotarciu silnik chodzi jak marzenie.Na początku sezonu 2007 zakupiłem do motocykla nowe opony Continental TKC 80-najlepsze w swojej klasie do tego typu motocykla (faktura zakupu)Nawinięte jest ok 800 km Motocykl jest bardzo dobrze wyposażony:- dodatkowa centralna stopka- gmole Hein Gericke- wysoka szyba- duży kufer na 2 kaski Posiadam dwa wysokiej jakości kaski oraz kurtkę Enduro (Cena do uzgodnienia) Możliwość przesłania dodatkowych zdjęć na email. Cena wraz z wszystkimi dodatkami do uzgodnienia.Większość motocykli oferowanych na rynku czekają wymiany, o których tu wspomniałem a to koszt ok 2500 PLN jeśli podchodzi sie do sprawy poważnie. Motocykl sprzedaje z powodu powiększenia rodziny :biggrin:Zainteresowanych proszę o kontakt:Tel.: 607 55 55 77Email: [email protected] Więcej zdjęć jeszcze na starych oponach:http://bikepics.com/members/hawkpl/92xtz660/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.