dgree Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 moj kapec w bylym moto 110/90 michelin http://www.bikepics.com/pictures/088715/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 A ja bym wam radził nie zmieniac opon na sersze no moze troche (ale z umiarem) 8) .......no bo jak z doswiadczeniam ,,za szeroki laczek,, osłabia moto (moc i osiagi) Ps. Zawsze lepiej to DOBRZE przemyslec niz kupic taka szeroka kapuche i sie tylko denerwowac :? Pozdro :flesje: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 siemasz moim zdanie lepiej zaintestować w opony dobrych firm niż w szersze kapcie gdysz sersz opona magorsze właściwości jezdne max 120 tył 90 przut :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Ja zrobilem tak ! 130/70 na tyl - tylko jest to przednia od sciga (tylnia mialaby za duza powierzchnie styku opony i znacznie oslabiala by motocykl ) a jesli kogos interesuje jaka maksymalnie opona wejdzie to mozna nawet wepchac 140 ale wtedy trzeba sie liczyc z przytarciem oslon lancucha. a tak na marginesie to 130 i tak po zalozeniu na tak cienka felge zweza sie od 5 do 10 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.