jaco14 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Witam! Kupiłem nsr 50 z gaźnikiem (chyba?) od ns1 . Oznaczenia HM183, przelot 19mm . Taki jak TEN. Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie dysze są do tego gaźnika(rozmiar). I gdzie można takie dysze kupić? I czy wytarcie chromu w niektórych miejscach na przepustnicy może mieć wpływ na pracę silnika? z góry dziękuję za pomoc:) Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2008 przez jaco14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 dysza okolo 105-115 jak Boga kocham nie widzialem jeszcze chromowanych przepustnic...;p w kazdym badz razie lekko wytarte nie beda mialy strasznego znaczenia. wieksze wytarcia, powiedzmy okolo polowy czy calego milimetra beda powodowaly ze mieszanka bedzie sie dostawala w nieodpowiednich proporcjach, jak przez dziurawa uszczelke. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 dysza okolo 105-115jak Boga kocham nie widzialem jeszcze chromowanych przepustnic...;p w kazdym badz razie lekko wytarte nie beda mialy strasznego znaczenia. wieksze wytarcia, powiedzmy okolo polowy czy calego milimetra beda powodowaly ze mieszanka bedzie sie dostawala w nieodpowiednich proporcjach, jak przez dziurawa uszczelke. pzdr:) I będzie dobra,żeby nie zalewało przy cylku 50ccm? obok tej głównej dyszy jest do wolnych, tak? nie wiesz jakie ma oznaczenia? bo u mnie część tej dyszy jest urwana :/ i czy w jakimś internetowym sklepie można kupić dysze do tego gaźnika? No to może nie chrom, ale wygląda podobnie ;) bardzo wytarta nie jest. Aha i jest założony jakiś stożkowy filtr, czy dużo trudniej jest wyregulować gaźnik na takim filtrze? pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 daj setke, wiecej nie ma co. poszukaj w serwisach motocyklowych, czesto maja od starych gaznikow czesci. jak cos to ja u siebie w robocie poszukam. druga sporawa to wywal stozkowy filtr i zaloz normalny. na tym sie nie da wyregulowac silnika, mozna tylko go popsuc. nooo... chyba ze jakis za 200 zeta... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Gaźnik o oznaczniu hm183 nie bedzie chodził z orginalnym cylindrem 50ccm. Wiem sam sprawdzałem i było jeszcze gorzej. Jeżeli zmienisz dysze na mniejsze itp to może pojedzie :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.