szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Jak to jest, gdyby tak wyrzucic gaznik z takiego enduraka, singla 600- 650 i dac wtrysk.Czy to ma sens? Pytanie do znawcow tematu wtrysku - jak by sie rozniloa charakterystyka silnika? spalanie, moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Moim zdaniem to nie ma sensu, ale ja nie lubię wtrysku :D. Jest cięższy niż gaźniki, jest skomplikowany i oparty o elektronikę, czyli ma prawo szlag go trafić jak wjedziesz w kałużę. Gorzej atomizuje paliwo na małych otwarciach przepustnicy. Reakcja na gaz jest najczęściej bardziej nerwowa i nie ma wielkiego porównania z dobrze dostrojonym gaźnikiem podciśnieniowym. Zalety wtrysku, czyli automatyczne dostosowywanie się do pogody w motocyklu z jednym cylindrem wydają mi się mało przekonujące. Tzn to ma prawo działać, ale dla hobbystów nie ma to kluczowego znaczenia a zawodnicy mogą sobie ten jeden gaźniczek przestroić. Większa moc maksymalna też chyba w enduro nie ma aż tak wielkiego znaczenia, za to masa układu wtryskowego w porównaniu do jednego gaźnika ma znaczenie. No i jak ktoś chce mieć większą moc i prostsze strojenie to może założyć flatslida. Będzie taniej i lżej. No i powodzenia każdemu kto zmieni wydech i będzie się starał to wszystko zestroić. Kupę kasy. Ja tam wolę gaźniki. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.